تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 17:38
کد خبر : 17713

رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی شهرستان دزفول

رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی شهرستان دزفول

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از رفع تصرف ۱۰۰ هزار و ۷۰۰متر مربع از اراضی شهرستان در ابتدای سال جاری خبر داد.به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، ابوذر موحد، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دزفول از رفع تصرف ۱۰۰ هزار و ۷۰۰

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از رفع تصرف ۱۰۰ هزار و ۷۰۰متر مربع از اراضی شهرستان در ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، ابوذر موحد، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دزفول از رفع تصرف ۱۰۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان در ایام تعطیلات ابتدای سال‌جاری خبر داد.

وی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرستان، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

موحد گفت: با آغاز ایام تعطیلات سال ۱۴۰۳ تعداد ۳ مورد رفع تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۳۵میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم حفاظت از اراضی و سرمایه های ملی افزود: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول اظهار کرد: در همین راستا سامانه ۱۶۵۶یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش های مردمی است.

برچسب ها : ،