تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 12:31
کد خبر : 17702

بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار صادر شد

بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار صادر شد

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری “شهید ناصرالدین باغانی” که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند، صادر شد.به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری “شهید ناصرالدین باغانی” که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند، صادر شد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، محسن برزویی گفت: بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری “شهید ناصرالدین باغانی” که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند، صادر شده که پس از اتمام مواعد قانونی نسبت به جایگزینی ایشان اقدام خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود: برخی دیگر از متقاضیان این سایت نیز که در گذشته اظهارنامه فسخ دریافت کرده بودند جایگزین شدند.

وی گفت: متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و در بازه زمانی یک ماهه فنداسیون را اجرا کنند، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود.

گفتنی است پنج سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای سبزوار و “روداب” مشخص شده که فرایند آماده‌سازی چهار سایت از آنها در حال اجراست.

برچسب ها : ،

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی