تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 16:21
کد خبر : 17512

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل شتاب گرفت

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل شتاب گرفت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تسریع و شتاب گرفتن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق استان اردبیل در سال جدید خبر داد.به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تسریع و شتاب گرفتن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق استان اردبیل در سال جدید خبر داد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از شهرک سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: با رفع مشکلات مالی پیمانکاران با بانکهای عامل و همچنین مرتفع شدن برخی موانع حقوقی و اداری پروژه های نهضت ملی مسکن استان اردبیل در سال جاری با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ساخت و اجرای نهضت ملی مسکن در رتبه برتر قرار گرفته که این کار با مجاهدت همکاران و پیمانکاران پرتلاش و سخت کوش بدست آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ساخت ۱۵ هزار و ۸۲۰ واحد مسکونی در شهرک سردار شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین شهرک طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۴۵ هکتار با حضور ۹ پیمانکار فعال و مجرب در حال اجرا است.

دبیر شورای مسکن استان تاکید کرد: با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد.

حیدری ادامه داد: عملیات اجرایی پی کنی ۱۲ هزار و یکصد و چهل واحد مسکونی انجام گرفته و اسکلت بندی طبقات ۲ هزار و پانصد و سی و دو و سقف همکف ۲۹۰ واحد مسکونی اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: کیفیت پروژه های نهضت ملی مسکن خط قرمز ما بوده و موظف هستیم واحد های مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان عزیز که عمدتا” از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل نماییم و در این موضوع هیچ بهانه، کم کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

وی افزود: احصاء و بروز رسانی قیمت های تمام شده واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا از بروز هرگونه مشکل برای مردم و متقاضیان در آینده جلوگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام ویژه استاندار اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل تاکید کرد: مطابق سیاست های دولت سیزدهم سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از برنامه ابلاغی ۴ ساله وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن برای ۷۹۱۲۳ خواهد بود که در حال حاضر از ۱۲۲هزار و دویست و نوزده ثبت نامی، تعداد ۳۵ هزار و نهصد و پنجاه و یک متقاضی تایید نهایی شده و ۲۰ هزار و دویست و شصت و چهار متقاضی مبلغ ۸۰ میلیون تومان آورده خود را در شهر اردبیل واریز کرده اند.

لازم به یادآوری است در پایان این بازدید سه ساعته سید حامد عاملی استاندار اردبیل با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران فعال در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر رفع مشکلات فی مابین پیمانکاران با بانکهای عامل تاکید کرد و افزود: همه مشکلات مطرح شده توسط پیمانکاران در این بازدید در اولین جلسه شورای مسکن استان طرح و پیگیری خواهد شد.

برچسب ها : ،