تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 16:11
کد خبر : 18189

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری مدیرعامل بانک آینده، ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، روز دختر  و آغاز دهه کرامت  را خدمت تمامی همکاران و بانوان گرانقدر، تبریک گفت. در متن پیام آمده است: ألا مَن مات علی حُبّ آل محمدٍ مات شهیدا روز یکم ماه ذی القعده ،سالروز

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری مدیرعامل بانک آینده، ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، روز دختر  و آغاز دهه کرامت  را خدمت تمامی همکاران و بانوان گرانقدر، تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
ألا مَن مات علی حُبّ آل محمدٍ مات شهیدا
روز یکم ماه ذی القعده ،سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، روز دختر و آغاز دهه کرامت است.
دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج سلام الله علیه پایان می یابد یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی و دینی است. نام‌گذاری این روز عزیز به عنوان روز دختر فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است .
بدون شک ارج نهادن به دختران که مادران آینده ایران زمین هستند  موجب موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
بدینوسیله میلاد سراسر نور و سرور کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه نورانی کرامت و روز دختر را به  تمامی همکاران و بانوان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
بهمن اسکندری

 

برچسب ها : ،