تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 15:55
کد خبر : 18182

خدمات نرم افزار «همراه شهر پلاس» بانک شهر بروزرسانی شد

خدمات نرم افزار «همراه شهر پلاس» بانک شهر بروزرسانی شد

خدمات نوین بانکداری الکترونیک در “همراه شهر پلاس” بانک شهر بروز رسانی شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، در راستای بهره مندی مشتریان از خدمات برتر در حوزه بانکداری الکترونیک و به منظور بهبود رابط کاربری در نرم افزار “همراه شهر پلاس” ؛ سرویس های جدید و البته کاربردی به این

خدمات نوین بانکداری الکترونیک در “همراه شهر پلاس” بانک شهر بروز رسانی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، در راستای بهره مندی مشتریان از خدمات برتر در حوزه بانکداری الکترونیک و به منظور بهبود رابط کاربری در نرم افزار “همراه شهر پلاس” ؛ سرویس های جدید و البته کاربردی به این نرم افزار افزوده شد.
در همین راستا خدماتی همانند: “ثبت درخواست صدور کارت اولیه بانکی”، “ثبت درخواست صدور کارت المثنی”، “استعلام تسهیلات، تعهدات و ضمانتنامه ها”، “دعوت از دوستان برای استفاده از خدمات بانک شهر و دریافت مشوق هایی برای فرد دعوت کننده”، “رفع مسدودی کارت”، “استعلام چک برگشتی و چک های سوء اثر شده” و … در بروزرسانی جدید برای مشتریان قابل دسترسی است.
هم اکنون نیز دسترسی به نسخه اندروید، ios و تحت وب (مناسب برای سیستم عامل IOS) “همراه شهر پلاس” از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار کافه بازار و مایکت قابل دسترسی است. با استفاده از این نرم افزار مشتریان می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز دریافت کنند.

برچسب ها : ،