تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 15:04
کد خبر : 17445

ضرب‌الاجل نصب دوربین در سایت‌های نهضت ملی و مسکن مهر حداکثر تا ۲۰ فروردین

ضرب‌الاجل نصب دوربین در سایت‌های نهضت ملی و مسکن مهر حداکثر تا ۲۰ فروردین

رییس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در جریان بازدید از واحدهای مسکونی در حال ساخت پرند از مدیران عامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید در سراسر کشور خواست تا نسبت به نصب دوربین سایت‌هایی مسکن مجهز به هوش مصنوعی اقدام شود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید

رییس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در جریان بازدید از واحدهای مسکونی در حال ساخت پرند از مدیران عامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید در سراسر کشور خواست تا نسبت به نصب دوربین سایت‌هایی مسکن مجهز به هوش مصنوعی اقدام شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ فروردین به همراه آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند و احمدی عضو هیأت مدیره شرکت عمران از واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی در حال ساخت شهر پرند بازدید کرد.

در سفر امروز از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، و پروژه های مشارکتی مورد بازدید قرار گرفت و در خصوص اتمام به موقع آنها تصمیم‌گیری شد. همچنین از اراضی حریم شهر بازدید و در خصوص تامین زمین برای مابقی ثبت نام شدگان در سامانه نهضت ملی مسکن تصمیم‌گیری شد.

غفوری در جریان این بازدید از مدیران عامل شرکت‌های عمران شهرهای جدید در سراسر کشور خواست تا نسبت به نصب دوربین سایت‌های مسکن مجهز به هوش مصنوعی اقدام کنند.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: ضرورت دارد تا دوربین به همراه نرم افزار متصل به هوش مصنوعی که بتواند تعداد ماشین آلات را از روی پلاک و تعداد حدودی کارگر حاضر در سایت و روزهای فعال سایت قرائت کند، نصب شود و این امکان را نیز داشته باشد تا در داشبورد مدیریتی ذخیره و ثبت شود.

وی تاکید کرد: مدیران باید از بهترین و جدیدترین ابزار و نرم افزارها با قدرت تشخیص بالا استفاده کنند و در این کار از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی هم استفاده شود. در انجام کار تسریع شود به گونه ای که حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه این مهم صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: در خصوص سایت‌های اجرایی پرند و پردیس (مساکن مهر باقیمانده فاز ۱۱ و اقدام ملی ) و هشتگرد که از قبل امکاناتی موجود است تا قبل از ۱۵ فروردین ماه اقدام عاجل و راه‌اندازی سیستم انجام شود.

برچسب ها : ،