تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 22:09
کد خبر : 12902

همایش تکریم از مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام برگزار شد

همایش تکریم از مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام برگزار شد

با هدف ارج نهادن و تکریم مشتریان، نشست هم‌اندیشی با مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام، با حضور رئیس اداره کل بازاریابی و مدیر شعب بانک در ایلام برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این نشست «احسان غلامی» رئیس

با هدف ارج نهادن و تکریم مشتریان، نشست هم‌اندیشی با مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام، با حضور رئیس اداره کل بازاریابی و مدیر شعب بانک در ایلام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این نشست «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی بانک ضمن تشریح عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همسو با سیاست‌های دولت جزو برترین بانک‌ها در پرداخت وام بدون ضامن است.
«غلامی» بیان کرد: امروزه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی خوشنام در جامعه شناخته شده و اعتبار این بانک در جامعه به مدد و همراهی شما مشتریان ارزنده به دست آمده است.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مشتری‌مداری و تکریم مشتریان، در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک روز را «روز مشتری» نام‌گذاری کردیم تا مشتریان ارزنده بانک را به عنوان سفیران قرض‌الحسنه در کشور معرفی کنیم و به سمت تکریم مشتریان گام برداریم.
رئیس اداره کل بازاریابی بانک، وفادارسازی مشتری را مهم‌ترین مقوله در حوزه مشتری‌مداری خواند و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های جامع و منسجم، در راستای وفادار کردن مشتریان ارزنده بانک گام برداریم.
در ادامه نشست «علی‌اصغر کائیدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام، گفت: این نشست با هدف برقراری ارتباط دوجانبه بین بانک و مشتریان برگزار شده و هدف اصلی ما رسیدن به رضایت‌ حداکثری مشتریان از این بانک است.
وی با اشاره به ارج نهادن به مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مدیران ارشد بانک و همه کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.