تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 17:33
کد خبر : 9219

پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک توسعه تعاون سمنان

پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک توسعه تعاون سمنان

۱۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان در سال ۱۴۰۱ به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان، علیرضا اکبری بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده توسط شعب این استان با رشد بیش از ۱/۵ برابری

۱۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان در سال ۱۴۰۱ به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان، علیرضا اکبری بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده توسط شعب این استان با رشد بیش از ۱/۵ برابری نسبت به سال ۱۴۰۰، از مبلغ ۸.۷۰۰ میلیارد ریال، در پایان سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و در بخشهای مختلف اقتصادی از جمله صنعت،‌ کشاورزی، گردشگری و خدمات و همچنین تسهیلات تکلیفی به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و ایثارگران، وام های مشاغل خانگی و نیز در قالب وام های ازدواج، فرزند آوری و … پرداخت شده است.

مدیر شعب استان سمنان گفت: عملکرد این مدیریت در سال ۱۴۰۱ به گونه ای بوده است که به رغم افزایش پرداخت تسهیلات، با کنترل مناسب مطالبات به خصوص سرفصل مطالبات غیر جاری، شاخص NPLاستان با کاهش یک دهم درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است و به رقم ۷ دهم درصد رسیده است.

گفتنی است، بانک توسعه تعاون استان سمنان با ۲ شعبه در مرکز استان، ۲ شعبه در شهرستان شاهرود و در شهرستان های مهدی شهر، دامغان، گرمسار هر کدام یک شعبه، به جهت پراکندگی مناسب در سطح استان در دسترس جامعه هدف بوده و کلیه خدمات قابل ارئه در شبکه بانکی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.