تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 12:22
کد خبر : 8920

شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی به خانواده بانک توسعه تعاون پیوست

شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی به خانواده بانک توسعه تعاون پیوست

تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی و بانک توسعه تعاون خراسان رضوی به امضا رسید. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی، بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد توسعه و تعاملات فی مابین توسعه وگسترش یابد. مهدی امین بیدختی مدیرشعب بانک

تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی و بانک توسعه تعاون خراسان رضوی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی، بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد توسعه و تعاملات فی مابین توسعه وگسترش یابد.
مهدی امین بیدختی مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی در مراسم عقد این تفاهم نامه گفت : همکاران ما تلاش خواهند کرد با سرعت وجدیت و کوتاه ترین زمان ممکن در قالب چهارچوب قوانین بانک نسبت ارایه تسهیلات به واحدهای تولید و صنعتی اقدام نمایند . بیدختی با اشاره به عملکرد بانک توسعه تعاون در حمایت از تولیدکنندگان گفت: شهرک صنعتی استان خراسان رضوی یکی از قطب‌های تولیدی و اشتغال پایدار در کشور می باشد که امضای این تفاهم نامه به ادامه این روند کمک شایانی خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هم در این مراسم گفت: تعامل و همکاری بانکی جهت حمایت از واحدهای تولیدی امری بسیار مبارک بوده و ما امیدوارم با پیگیری ها جدی طرفین موفق به حمایت همه جانبه از صنعت و واحدهای تولید شویم .
فرشچی طوسی گفت: برکسی پوشیده نیست که حمایت از تولید یعنی اشتغال و چرخش چرخهای اقتصادی در شرایط کنونی جزو اهم امورات جاری می باشد . فرشچی طوسی افزود ما در انعقاد این تفاهم نامه جزو استانهای پیشگام هستیم وامیدوارم بتوانیم کمکهای هدفمند وموثری در قالب این تفاهم نامه به واحدهای تولیدی ارایه نماییم .
از اهم بندهای این تفاهم نامه میتوان به حمایت از تولید و اشتغال پایدار از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون و شرکت شهرکهای صنعتی استان در قالب مجموعه قوانین بانکی اشاره کرد .
این تفاهم نامه در ٣٩ ماده و ٩ تبصره قبل از ظهر روز یکشنبه مورخه ۲۸ اسفند در محل کار مدیر شعب بانک توسعه تعاون به امضای طرفین رسید.

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی