تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 20:11
کد خبر : 8907

شعب بانک توسعه تعاون یزد ،رتبه اول کشور در صدور اعتبار اسنادی داخلی

شعب بانک توسعه تعاون یزد ،رتبه اول کشور در صدور اعتبار اسنادی داخلی

بانک توسعه تعاون استان یزد با صدور بیش از شش هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی نقش مهمی در تسهیلگری معاملات و خدمات رسانی به مشتریان داشته است. بانک توسعه تعاون استان یزد با صدور بیش از شش هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی نقش مهمی در تسهیلگری معاملات و خدمات رسانی به مشتریان داشته است. به

بانک توسعه تعاون استان یزد با صدور بیش از شش هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی نقش مهمی در تسهیلگری معاملات و خدمات رسانی به مشتریان داشته است.

بانک توسعه تعاون استان یزد با صدور بیش از شش هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی نقش مهمی در تسهیلگری معاملات و خدمات رسانی به مشتریان داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، حمیدرضا حکمتی نیا، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با اشاره به فرآیند صدور اعتبار اسنادی داخلی در شعب تابعه استان، این شاخص را از برنامه های اصلی و راهبردی شعب دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ استان یزد با تحقق بیش از ۴۰۲ درصدی سالانه، رتبه نخست کشور در صدور اعتبار اسنادی را از آن خود کرده است.

وی بیان کرد: یکی از عمده‌ترین و مهم‌ترین روش‌های پرداخت که فروشندگان و خریداران کالا و خدمات در سراسر ایران و جهان با استفاده از این روش مطمئن و قابل انعطاف، اقدام به انجام معامله می‌نمایند، اعتبارات اسنادی داخلی است که با استفاده از اعتبارات اسنادی داخلی، بانک‌ به نمایندگی از خریدار و فروشنده وارد عمل شده و ریسک طرفین معامله را کاهش می‌دهد.

حکمتی نیا گشایش اعتبار اسنادی داخلی در شعب تابعه استان یزد را از برنامه های اصلی و راهبردی شعب دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از شش هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در قالب ۷۲ فقره پرونده در شعب تابعه استان یزد صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

مدیر شعب استان یزد اعلام کرد: استان صنعتی و معدنی یزد با برخورداری از ظرفیت ها و توانمندی های بی شمار در حوزه تولید، نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته و بانک توسعه تعاون با ارائه بسته های حمایتی و نقش آفرینی مطلوب و موثر، جایگاه شایسته ای در بین بانک های استان در کمک به تولید و رونق آن داشته است.

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی