تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 14:08
کد خبر : 6461

گروه صنایع شیمایی ریف ایران به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست

گروه صنایع شیمایی ریف ایران به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست

گروه صنایع شیمایی ریف ایران یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع رنگ های ساختمانی ، صنعتی ، اتومبیلی ، ترافیکی ، انواع چسب ومحصولات شیمیایی ساختمان به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان، محمدعلی محترم سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان

گروه صنایع شیمایی ریف ایران یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع رنگ های ساختمانی ، صنعتی ، اتومبیلی ، ترافیکی ، انواع چسب ومحصولات شیمیایی ساختمان به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان، محمدعلی محترم سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان از تعدادی خطوط و سالن های مربوط به گروه صنعایع شیمیایی ریف ایران بازدید کرد و در نشست با مدیرعامل این این مجموعه گفت: بانک توسعه تعاون بر اساس رسالتی که دارد همواره در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان بوده تا با حمایت های همه جانبه خود ضمن حفظ اشتغال موجود، توسعه اشتغال و کارآفرینی را به عنوان یکی از ارکان مهم در جامعه، رونق بخشد.

سرپرست مدیریت شعب استان عنوان کرد: استان اصفهان یکی از استان های برخوردار، صنعتی کشور است و وجود منابع انسانی پرتلاش، با انگیزه ، مدیران با استعداد و موفق باعث شده تا این استان در بخش‌های مختلف صنعتی قطب مهم کشور تبدیل شود.

محترم با تبیین و تشریح خدمات حمایتی بانک توسعه تعاون از صنعت و بنگاه های تولیدی به ظرفیت های این بانک در حمایت از تولید اشاره کرد و افزود: بسته های حمایتی و تسهیلاتی ویژه ای در سبد خدمات این بانک وجود دارد که صنعتگران استان می توانند در تعامل با بانک توسعه تعاون از این بسته ها و خدمات بهره مند شوند.

وی به حمایت های بانک توسعه تعاون از سرمایه انسانی و کارکنان شرکت ها و صنایع اشاره کرد و افزود: بانک توسعه تعاون طرح های متنوعی برای کمک به معیشت کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانه ها و صنایع تولیدی دارد که با انعقاد تفاهم نامه های دوجانبه می توان خدمات و تسهیلات قابل قبول به پرسنل این مجموعه پرداخت کرد .

سرپرست مدیریت شعب استان با بیان این که راهبرد بانک توسعه تعاون کمک به تولید و اشتغال است عنوان کرد عاملیت بانک توسعه تعاون در بسیاری از طرح ها و برنامه های ملی و دولتی نشان از توانمندی بالا و دانش و اطلاعات پرسنل این بانک در حمایت از اقشار مختلف جامعه دارد.

تباشیری مدیر عامل گروه صنایع شیمیایی ریف ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور بانک و بازدید از واحدهای و سالن های مختلف این مجموعه عظیم و فعال گفت : مزایای محصولات این واحد های تولیدی نقش مهمی اقتصاد مقاومتی دارد و این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات و آزمایشگاههای پیشرفته و رعایت استاندارهای لازم، سعی در تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی را دارد.

گفتنی است شرکت ریف ایران با ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی و با دارا بودن سالن های متعدد و تجهیزات مدرن و رایانه ای هم اکنون جزو بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع رنگ های ساختمانی ، صنعتی ، اتومبیلی ، ترافیکی ، انواع چسب ومحصولات شیمیایی ساختمان و نیز انواع رزین های آلکیدی ( کوتاه – متوسط –بلند روغن ) ، اکریلیک (حلالی ، واتربیس) پلی استر (اشباع و غیراشباع) و افزودنی های مختلف در شهرک رازی شهرضا است.

مقرر شد شرکت نسبت به افتتاح حساب کلیه شرکت های زیر مجموعه و همچنین افتتاح حساب پرسنل و سایر خدمات بانکی مربوط به گروه صنایع شیمایی ریف ایران را نزد شعب بانک توسعه تعاون استان انجام دهد و همچنین نسبت به معرفی شرکت ها و مجموعه هایی که با این شرکت در ارتباط هستند به بانک معرفی کند.

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی