تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 18:31
کد خبر : 18151

تداوم فعالیت راه‌سازی در کردستان با اجرای ۱۴ پروژه فعال

تداوم فعالیت راه‌سازی در کردستان با اجرای ۱۴ پروژه فعال

مدیرکل راه وشهر سازی کردستان گفت: با شروع سال جدید وآغاز فصل کاری، عملیات عمرانی راهسازی در حوزه راه های اصلی وبزرگراهی استان با اجرای ۱۴ پروژه فعال در حال تداوم است.به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی با اشاره

مدیرکل راه وشهر سازی کردستان گفت: با شروع سال جدید وآغاز فصل کاری، عملیات عمرانی راهسازی در حوزه راه های اصلی وبزرگراهی استان با اجرای ۱۴ پروژه فعال در حال تداوم است.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی با اشاره به بهره برداری از ۲۷.۶ کیلومتر راه جدید در سال گذشته اظهار کرد: بهسازی راه‌های استان در تمامی بخش‌ها از جمله راه اصلی و بزرگراهی با جدیت در حال انجام است که در همین راستا می‌توان به پروژه‌های فعال راه‌های بین شهری در سطح استان به تعداد ۱۴ پروژه اشاره کرد.

الیاسی ادامه داد: سطح برخورداری استان کردستان در تمامی بخش‌های راه با میانگین کشوری فاصله دارد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده از جمله تامین مالی پروژه‌ها توانستیم گام‌های مثبتی برداشته و این فاصله با میانگین کشوری را کاهش دهیم.

وی افزود: امسال نیز به حول و قوه الهی در ادامه کارهای گذشته فعالیت‌های راه‌سازی تداوم دارد به‌طوری که هم اکنون پروژه‌های مهمی در استان در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان اظهار امیدواری کرد با ادامه حمایت‌ها و تداوم فعالیت‌های راه‌سازی شاهد شکوفایی بیش از پیش در راه‌های استان باشیم.

برچسب ها : ،

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی