تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 17:02
کد خبر : 17434

سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی

سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی

آغاز سال ۱۴۰۳ را به تمامی همکاران عزیز ، سهامداران و مشتریان ارزشمند بانک کارآفرین تبریک و تهنیت عرض می کنم. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ آورده است : سال ۱۴۰۲ با تمامی فراز و نشیب

آغاز سال ۱۴۰۳ را به تمامی همکاران عزیز ، سهامداران و مشتریان ارزشمند بانک کارآفرین تبریک و تهنیت عرض می کنم.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ آورده است :
سال ۱۴۰۲ با تمامی فراز و نشیب هایش ، با تمام رویدادهای خوب و بدش به پایان رسید. در این سال بانک کارآفرین با تمرکز بر ایجاد تغییر در زیر ساخت های خود مهم ترین تغییر را در جهت احیا و توسعه فعالیت ها و خدماتش برای سال های بعد ایجاد کرد.
خوشبختانه بانک کارآفرین در صنعت بانکداری کشور بعنوان بانکی چابک، هوشمند و دقیق شناخته شده است. موفقیت‌های که به‌سادگی به دست نیامده و باهمت و تلاش همه همکاران طی این سال‌ها محقق شده است و قطعا با تغییرات انجام شده در زیر ساخت های بانکی در سال ۱۴۰۳ شاهد تغییرات ملموس تر در تنوع محصولات و ارایه خدمات به مشتریان خواهیم بود.
در سال گذشته بانک کارآفرین با همت همه همکاران و حمایتهای سهامداران و اعتماد مشتریان محترم به مسیر رو به پیشرفت خود ادامه داد، بر آن هستیم تا در سال ۱۴۰۳ با معرفی محصولات جدید، تسریع در ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان بتوانیم پاسخ شایسته ای به اعتماد سهامداران و مشتریان بدهیم.
در این سال قطعا شاهد افزایش سرعت دهی خدمات بانکی متناسب با تغییرات انجام شده در بخش زیر ساخت های IT بانک خواهیم بود و این نوید دهنده روزهای بهتر و کسب سهم از بازار بیشتر برای بانک کارآفرین است.