تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 20:22
کد خبر : 16932

پیام مدیر عامل بانک آینده برای دعوت به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند‌ماه

پیام مدیر عامل بانک آینده برای دعوت به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند‌ماه

دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده با صدور پیامی در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همکاران بانک آینده را به حضور پرشور در این انتخابات دعوت کرد. در این پیام آمده است:          همکاران گرامی بانک آینده؛ ۱۱ اسفندماه، میعادگاه حماسه حضور مردم

دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده با صدور پیامی در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همکاران بانک آینده را به حضور پرشور در این انتخابات دعوت کرد.
در این پیام آمده است:

         همکاران گرامی بانک آینده؛

۱۱ اسفندماه، میعادگاه حماسه حضور مردم بصیر و شریف ایران است که بار دیگر با حضوری آگاهانه در صحنه انتخابات، در سرنوشت کشوری سهیم می‌شوند که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و هم‌دلی می‌دهد.
دست‌یابی به اهداف و آینده روشن ایران، در گرو هوشیاری و در صحنه ماندن ملت است و این ملت بزرگوار ثابت کرده که همواره در بزنگاه‌ها و لحظات دشوار، هیچ اولویتی را بر عزت و اقتدار ایران ترجیح نداده است. انتخابات یازدهم اسفندماه، صحنه سرنوشت‌ساز دیگری می‌باشد که متضمن تداوم رشد و پیشرفت کشور و تأکیدی دیگر بر عزت، استقلال و آزادی ایران عزیز است.
از خانواده بزرگ بانک آینده دعوت می‌کنیم؛ با اتکا به پروردگار متعال و هم‌گام با مردم آزاده ایران، هر چه باشکوه‌تر برای سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی به پای صندوق‌های رأی آمده و سرنوشت کشور را آن‌گونه که شایسته ایران و ایرانی است، رقم بزنند.

 

بهمن اسکندری

 

برچسب ها : ،

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی