تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 10:19
کد خبر : 13502

آغاز مسابقات فوتسال پست بانک ایران جام شهدای امنیت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

آغاز مسابقات فوتسال پست بانک ایران جام شهدای امنیت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

مسابقات فوتسال پست بانک ایران جام شهدای امنیت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز سه شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور جلیلی نیا رئیس هیات مدیره ، بهمنی عضو هیات هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی بانک آغاز شد. به گزار ش روابط عمومی پست بانک ایران در مراسم افتتاحیه این مسابقات کاظم

مسابقات فوتسال پست بانک ایران جام شهدای امنیت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز سه شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور جلیلی نیا رئیس هیات مدیره ، بهمنی عضو هیات هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی بانک آغاز شد.

به گزار ش روابط عمومی پست بانک ایران در مراسم افتتاحیه این مسابقات کاظم اقبالیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک در سخنانی گزارشی از نحوه گروه بندی تیم ها ، فرایند و اهداف این مسابقات ارائه کرد و سپس قرعه کشی زمان بندی بازی تیم ها انجام شد.

در این مسابقات که توسط حوزه مقاومت بسیج بانک برگزار می شود ۸ تیم از ادارات ستادی و مناطق غرب و شرق تهران حضور دارند که در نخستین روز مسابقات و در بازی اول تیم های مدیران ج متشکل از معاونین ستادی و تیم حراست الف به مصاف هم رفتند که در پایان تیم حراست الف با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد.

در مسابقه دوم نیز دو تیم مناطق شرق و غرب تهران با هم به رقابت پرداختند که تیم منظقه غرب تهران با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت.

گزارش تصویری