تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 15:00
کد خبر : 11846

هدایا و جوایز ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان / امکان بهره‌مندی از تخفیفات ویژه با عضویت در باشگاه مشتریان بانک پارسیان/ متنوع شدن طرح‌های امتیاز گیری و کمپین‌های جدید برای گروهای مختلف مشتریان

هدایا و جوایز ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان / امکان بهره‌مندی از تخفیفات ویژه با عضویت در باشگاه مشتریان بانک پارسیان/ متنوع شدن طرح‌های امتیاز گیری و کمپین‌های جدید برای گروهای مختلف مشتریان

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان بهره‌مندی ازتخفیف‌های فروشگاه‌های بنام را از مزایای باشگاه مشتریان این بانک عنوان کرد و گفت: در تلاشیم از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت باشگاه ارتباط مؤثرتری با مشتریان برقرار کنیم. محمدرضا پارسا فرد در تشریح مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اظهار داشت: عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان بهره‌مندی ازتخفیف‌های فروشگاه‌های بنام را از مزایای باشگاه مشتریان این بانک عنوان کرد و گفت: در تلاشیم از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت باشگاه ارتباط مؤثرتری با مشتریان برقرار کنیم.

محمدرضا پارسا فرد در تشریح مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اظهار داشت: عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در باشگاه مشتریان و همچنین بهره‌مندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان از خدمات در نظر گرفته‌شده برای اعضای باشگاه است.در باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپیا) و بهره‌مندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان از ۱ تا ۵۰ % تخفیف (بالغ‌بر۱۴۰۰۰ پذیرنده) از دیگر مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان می‌باشد.
وی در توضیح طرح”تایپا” گفت: در این طرح امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های فروشگاه‌های بنامی مانند: فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه ، فروشگاه هایپرمی ، فروشگاه هفت، پوشاک برندس، چرم شیفر، چرم کروکو، خانه سام ، تسکو ، دلینو، ایران اسپورتر و … وجود دارد.
قرعه‌کشی‌های دوره‌ای برای اعضای باشگاه
پارسا فرد بابیان اینکه شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای و مناسبتی برای اعضای باشگاه فراهم است افزود : در این مدت قرعه‌کشی‌هایی همانند کمپین زمستانه با جوایزی بالغ‌بر ۷۰۰میلیون ریال در سال ۱۴۰۰، کمپین بیستمین سالگرد تأسیس بانک پارسیان با جوایزی بالغ‌بر ۲۰۰میلیون ریال وکمیپن های فصلی سپرده سبا با ۱۰ میلیارد ریال جایزه در سال ۱۴۰۱ برگزارشده است.
وی همچنین افزود: کمپین کودک و نوجوان سپرده سبا با جایزه ۱۰ دستگاه پلی‌استیشن ۵، کمپین بانوان با حدود ۵ میلیارد ریال جایزه و چهارمین دوره کمپین فصلی سپرده سبا با بیش از ۲۰ میلیارد ریال جایزه و …. در سال جاری برگزار می‌شود.
امکان بهره‌مندی از تخفیفات ویژه و شرکت در کمپین‌ها
مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان ادامه داد: همچنین برای اعضای باشگاه مشتریان امکان بهره‌مندی از خدمات بانکی همراه با تخفیف وجود دارد به‌نحوی‌که در ودیعه و یا اجاره صندوق امانات تخفیف ۱۰۰ درصدی لحاظ می‌شود و شرایط ویژه‌ای نیز در دریافت کارت اعتباری بانک پارسیان مخصوص اعضا باشگاه در نظر گرفته‌شده است.
وی اضافه کرد: همچنین این امکان برای مشتریان فراهم شده بود که با شرکت در کمپین‌های رویدادی یا خرید جایزه از طریق خرج امتیاز در کمپین ستاره‌ها به‌صورت رایگان شرکت و از جوایز تعیین‌شده که شامل ۳ دستگاه گوشی هوشمند، ۳ دستگاه تبلت و ۳ دستگاه ساعت هوشمند و تعداد بی‌شماری هندزفری، پاور بانک، فلش مموری و … است بهره‌مند شوند.
مشتریان همجنین می توانستند با خرج امتیاز خود نسبت به دریافت کد تخفیف ۱۰۰ درصدی اشتراک فیلیمو و فیدیبو اقدام نمایند.
پارسا فرد با تأکید بر این‌که ارائه خدمات هدفمند متناسب با نیاز مشتری از الویت های بانک پارسیان است گفت: این بانک در تلاش است از طریق شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت ،تلفن‌های بانک و باشگاه ارتباط مؤثرتری با مشتریان برقرار کند.
نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان
مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در خصوص نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان این بانک توضیح داد: با مراجعه با سایت به نشانی https://ipbclub.parsian-bank.ir و انتخاب یکی از این سه روش اقدام به ثبت‌نام/ورود در باشگاه نمایند: از طریق نام کاربری و رمز عبور باشگاه، موبایل بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک)، اینترنت بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک). به‌منظور کسب امتیاز مشتریان می‌توانند از طریق افزایش موجودی در هر یک از سپرده‌های سبا ، کوتاه‌مدت ، قرض‌الحسنه جاری (با دسته‌چک) و قرض‌الحسنه پس‌انداز امتیاز کسب نمایند. همچنین با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک مانند خرید شارژ و پرداخت قبوض از درگاه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک و خرید با کارت‌های نقدی پارسیان از طریق دستگاه‌های POS بانک پارسیان ، امتیازات خود را افزایش دهند.
وی افزود: علاوه بر روش‌های عنوان‌شده مشتریان می‌توانند با افتتاح سپرده سبا، به‌طور خودکار عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شده و از شبکه تخفیف “تاپیا ” نیز به‌صورت رایگان استفاده نمایید.
یکی از تکنیک‌های اصلی وفادار سازی مشتری در سیستم باشگاه مشتریان، دادن امتیاز و اهدای پاداش به افراد است، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در خصوص روش‌های جمع‌آوری امتیاز و نحوه امتیازها برای تشویق مشتریان به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرح¬های ویژه موجود در باشگاه مشتریان اظهار داشت: در این راستا کمپین‌های متعددی در طی سال برگزار می‌شود که شرایط کسب امتیاز را برای مشتریان راحت‌تر و سریع‌تر است ازجمله مواردی که به کسب سریع‌تر امتیازات مشتریان کمک می‌کند “سپرده سبا ” است.به گفته پارسا فرد این سپرده حدود یک سال است که به سبد محصولات بانک اضافه‌شده است و مزایای ویژه‌ای دارد .
خرج امتیاز و دریافت جوایز ویژه
وی در خصوص انقضای امتیازات جمع‌آوری‌شده توسط مشتریان و خرج و استفاده از امتیازها گفت: طبق سیاست‌های باشگاه از سال ۱۴۰۱ امتیاز تجمیع شده مشتریان تا پایان سال قبل صفر خواهد شد.
پارسا فرد افزود: قبل از صفر نمودن امتیازات، کمپینی به‌منظور استفاده مشتریان از امتیازات خود برگزار و جوایز متعدد و متنوعی اعم از جوایز کالایی و یا کدهای آنلاین وجود خواهد داشت تا مشتریان امکان خرج امتیازات خود را داشته باشند.
برنامه‌های آتی باشگاه مشتریان
وی در خصوص برنامه‌های آتی باشگاه مشتریان اعلام کرد: طرح‌های امتیاز گیری متنوع‌تر خواهند شد و کمپین‌های جدید برای گروهای مختلف مشتریان در نظر گرفته‌شده است. همچنین به‌زودی ورود به باشگاه از طریق اپلیکیشن همراه بانک “پارسیان من” فراهم می‌شود تا اعضای باشگاه ضمن انجام فعالیت‌های بانکی بتوانند نسبت به مشاهده امتیازات و یا خرج امتیازات از طریق همراه بانک “پارسیان من” اقدام نمایند.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان خاطرنشان کرد: باشگاه مشتریان بستری است برای قدردانی از مشتریانی که بانک پارسیان را برای انجام خدمات بانکی و مالی خود انتخاب کرده‌اند .
وی افزود: طی هفت سالی که از شروع فعالیت باشگاه مشتریان می‌گذرد ما همواره در تلاش بوده‌ایم مجموعه‌ای از خدمات بانک و گروه پارسیان و فروشگاه‌های آنلاین و حضوری معتبر را در کنار هم فراهم آورده تا ضمن یکپارچه نمودن خدمات، بتوانیم به نیازهای مخاطبین خودپاسخ داده و دسترسی آن‌ها را آسان‌تر نماییم.