تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 17:13
کد خبر : 8848

امکان افزایش پذیرش دانشجو با خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

امکان افزایش پذیرش دانشجو با خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان گفت: با خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان پذیرش دانشجویان بیشتری در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی خوزستان فراهم خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیر شعب بانک در خوزستان، با هدف افزایش تعاملات دو سویه، نشستی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان گفت: با خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان پذیرش دانشجویان بیشتری در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی خوزستان فراهم خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیر شعب بانک در خوزستان، با هدف افزایش تعاملات دو سویه، نشستی با رؤسای مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار کرد.
در این نشست «کیانوش بهرهی» رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان ضمن ارج نهادن به سنت پسندیده قرض‌الحسنه و تقدیر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این جلسه در راستای ایجاد ارتباط مستمر و تعامل پویا به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.
وی تصریح کرد: با خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان پذیرش دانشجویان بیشتری در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی خوزستان فراهم خواهد شد.
همچنین «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خوزستان نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی ارائه انواع خدمات بانکی و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، یکی از توفیقات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را خدمت به تلاشگران عرصه علم و صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد همگی بتوانیم در راستای رشد و توسعه و پیشرفت کشورمان مسبب خیر باشیم.
سخنور در همین رابطه افزود: با حمایت‌های دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ ظرفیت‌های بسیاری خوبی در بانک‌های قرض‌الحسنه به‌منظور پوشش حداکثری نیازهای مشتریان ایجاد شد. اکنون سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان خود، از خدمات و طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده می‌کنند و آن را در زمره بانک‌های بزرگ و برتر کشور بر می‌شمارند.
وی همچنین اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای کمک به علاقه‌مندان علم و دانش که به‌دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه از ادامه تحصیل منصرف می‌شوند، در قالب طرح حمایت از کالا و خدمات ایرانی به دانشجویان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند و دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند با انعقاد قرارداد از این ظرفیت استفاده کند.