تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 13:12
کد خبر : 8836

ساختمان جدید شعبه الوند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هویت بصری جدید افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه الوند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هویت بصری جدید افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه الوند استان قزوین با هویت بصری جدید بانک با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره و «احمدرضا فرجی» معاون مدیریت امور استان‌ها به بهره‌برداری رسید. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور ارائه خدمات بهینه و دسترسی آسان هموطنان گرامی به شعب این

ساختمان جدید شعبه الوند استان قزوین با هویت بصری جدید بانک با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره و «احمدرضا فرجی» معاون مدیریت امور استان‌ها به بهره‌برداری رسید.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور ارائه خدمات بهینه و دسترسی آسان هموطنان گرامی به شعب این بانک و با هدف بهبود شبکه شعب و جانمایی در مکان‌های مناسب برای ارائه خدمات حضوری، شعبه الوند استان قزوین به مکان جدید واقع در بلوار ۲۲ بهمن، نبش خیابان فجر پلاک ۲۳ انتقال یافت.
ساختمان جدید شعبه الوند در مرکز این شهر قرار داشته و با دارا بودن محیطی به مساحت ۲۵۰ مترمربع و بهره‌گیری از همه استاندارهای لازم در کمتر از ۶ ماه آماده ارائه خدمت به مردم شریف این شهر شد.
شعبه الوند استان قزوین از سال ۱۳۹۰ در شهر الوند مرکز شهرستان البرز آغاز به کار کرده و تا کنون با افتتاح حدود ۴۳هزار سپرده برای بیش از ۱۸هزار مشتری جایگاه ویژه‌ای را در میان بانک‌های این شهر داراست. منابع این شعبه نیز با سهم بیش از ۹ درصدی از منابع این شهرستان به رقم ۲۹۳۰ میلیارد ریال رسیده است.
در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شعبه، مدیرعامل شرکت گلوکوزان، نماینده شرکت‌های ارکان فلز، صنایع ایران، آرد صنعت ماشین مبتکران و جمعی از مشتریان حقیقی این شعبه حضور داشتند.
خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متنوع‌تر می‌شود
«مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره در این مراسم ضمن تبیین اهداف و رسالت‌های این بانک، حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به عنوان اولین و بزرگترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور لازم و ضروری برشمرد و استقبال مردم از این مدل بانکداری را گواهی بر این موضوع دانست.
وی با اشاره به آیات قرآنی در خصوص قرض‌الحسنه و حرمت ربا، گفت: برکت در قرض‌الحسنه و نابودی ربا وعده تغییرناپذیر الهی است و در تحقق وعده‌های خداوند هیچ تردیدی وجود ندارد.
ازگلی با اشاره به مکانیسم نظارت بر بانک‌ها و مؤسسات مالی در کشور گفت: سابقه ۱۵ ساله این بانک و جذب بیش از ۱۴ میلیون مشتری در کشور نشانه سلامت رفتاری در نظام بانکی و رعایت دقیق اساسنامه این بانک است.
وی سبد خدمات بانک را با توجه به تخصصی بودن در عقد قرض‌الحسنه متنوع برشمرد و اضافه کرد: با طرح مهریار سازمان‌ها و شرکت‌های بیشتری به جمع مشتریان بانک اضافه شده و پرسنل این مجموعه‌ها و آحاد مردم از این موضوع منتفع خواهند شد.
وی با اشاره به پذیره‌نویسی اوراق قرض‌الحسنه که در روز ۱۴ اسفند کلید خورد، ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال آینده، سبد خدمات این بانک متنوع‌تر شود.
حرکت در مسیر گسترش بانکداری الکترونیکی یک الزام است
عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانکداری الکترونیک را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی حرکت در مسیر گسترش بانکداری الکترونیک نه یک انتخاب بلکه یک الزام است و باید با سرعت مطلوب و عقلانی در این مسیر حرکت کرد.
وی با اشاره به آمارهای این بانک در بانکداری الکترونیک اضافه کرد: هدف‌گذاری‌های انجام شده در این حوزه نشان از توجه جدی این بانک به توسعه و تقویت خدمات بانکداری الکترونیک است.
در سفر یک روزه «مصطفی ازگلی» به قزوین که «احمدرضا فرجی» معاون مدیریت امور استان‌ها نیز وی را همراهی می‌کرد، ضمن افتتاح شعبه جدید الوند و اولین مرکز الکترونیکی ۲۴ ساعته بانک از شعب ولیعصر و مرکزی قزوین بازدید به عمل آمد و با کارکنان این ۲ شعبه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو صورت گرفت.