تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 13:32
کد خبر : 8228

توافق بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با شهرداری مشهد برای افزایش سطح همکاری

توافق بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با شهرداری مشهد برای افزایش سطح همکاری

در نشست مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با دکتر عنبری مدیرامور مالی شهرداری مشهد بر افزایش سطح همکاری دوجانبه تاکید شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مهدی امین بیدختی در جلسه با مدیران مالی شهرداری مشهد بر افزایش سطح همکاری های فی ما بین تاکید

در نشست مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با دکتر عنبری مدیرامور مالی شهرداری مشهد بر افزایش سطح همکاری دوجانبه تاکید شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مهدی امین بیدختی در جلسه با مدیران مالی شهرداری مشهد بر افزایش سطح همکاری های فی ما بین تاکید کرد و گفت: مشهد به عنوان یک کلان شهر مذهبی همیشه محل توجه بوده هست و شهرداری مشهد هم به عنوان متولی شهر وظیفه خطیری در این عرصه دارد.

وی با اشاره به حضور میلیونها زائر در طی سال در مشهد و وظایف سنگین شهرداری مشهد در سرویس دهی به زائران گفت: امیدواریم طی برنامه ریز های آتی بتوانیم نقشی موثر در ارائه خدمات به زوار علی بن موسی الرضا علیه السلام داشته باشیم که این امر مستلزم همکاری دوجانبه است.

در این نشست دکتر عنبری مدیرتامین مالی شهرداری مشهد ضمن اعلام آمادگی برای افزایش سطح همکاری ها با بانک توسعه تعاون بر افزایش منابع نزد بانک و همچنین پرداخت اقساط و عدم ایجاد مطالبات غیرجاری در طول همکاری ها تاکیدکرد.