تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 2:51
کد خبر : 7799

ساختمان جدید شعبه شهید مدنی همدان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه شهید مدنی همدان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

شعبه شهید مدنی (کد ۷۴۱۰) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هویت بصری جدید بانک طی مراسمی با حضور مدیران و کارکنان بانک، مشتریان و کسبه منطقه یک شهر همدان افتتاح شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین

شعبه شهید مدنی (کد ۷۴۱۰) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هویت بصری جدید بانک طی مراسمی با حضور مدیران و کارکنان بانک، مشتریان و کسبه منطقه یک شهر همدان افتتاح شد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آئین افتتاح ساختمان جدید شعبه شهید مدنی با حضور «مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک در استان، « اباذر هادی شایسته» سرپرست اداره کل حسابداری و بودجه، «امیر حکمت آزاد» سرپرست اداره کل سایت، مرکز عملیات زیرساخت، سخت‌افزار و شبکه بانک، جمعی از مشتریان و کسبه منطقه یک شهر همدان برگزار شد.
به منظور ارائه خدمات بهینه و دسترسی آسان هموطنان گرامی به شعب بانک و با هدف بهبود شبکه شعب و جانمایی در مکان‌های مناسب و ارائه خدمات حضوری، شعبه رسالت (کد ۷۴۰۸) با شعبه شهید مدنی (کد ۷۴۱۰) ادغام شد و به مکان جدید واقع در خیابان میرزاده عشقی روبه‌روی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقال یافت و طی مراسمی افتتاح شد.
مشتریان و متقاضیان سبد محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند از این پس با مراجعه به مکان جدید، از خدمات حضوری بانک استفاده کنند.
«مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک در استان همدان در مراسم افتتاح شعبه شهید مدنی، بر تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف بانک در مسیر بانکداری اسلامی و جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان تأکید کرد.
وی بیان داشت: افتتاح شعبه جدید در این منطقه می‌تواند دستاوردهای مطلوبی برای بانک به همراه داشته باشد و استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، زمینه‌ساز رشد و تعالی بانک خواهد بود.