تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 19:13
کد خبر : 7536

پرداخت ۱۱۷۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ از سوی بانک توسعه تعاون سمنان

پرداخت ۱۱۷۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ از سوی بانک توسعه تعاون سمنان

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان اعلام کرد: تا کنون از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در استان در مجموع بالغ بر ۲۵ فقره به ارزش ۱۱۷۱میلیارد ریال به تصویب رسیده و پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان اعلام کرد: تا کنون از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در استان در مجموع بالغ بر ۲۵ فقره به ارزش ۱۱۷۱میلیارد ریال به تصویب رسیده و پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان سمنان، علیرضا اکبری اظهار کرد: تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و بخش خصوصی و تعاونی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی کرده است.

مدیر شعب استان افزود: این تسهیلات در راستای تولید و حفظ اشتغال و تکمیل طرح­ های نیمه تمام، منطبق بر ظرفیت و اولویت­ های منطقه، به اشخاصی که قصد توسعه فعالیت خود را داشته و دارای توان و برنامه ه­ای منسجم برای بازاریابی و فروش و اتصال به بنگاه ­های بزرگتر را داشته باشند، پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال با عنوان : “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” و با توجه به شرایط استان که استفاده از این منابع می تواند کمک شایانی برای بهره برداری مناسب از بخش های خصوصی و تعاونی داشته باشد؛ تا کنون از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشوردراستان در مجموع بالغ بر ۲۵ فقره به ارزش ۱۱۷۱میلیارد ریال به تصویب رسیده و پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد:از کل تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸، مبلغ ۳۱.۵۰۰ میلیون ریال به طرح های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۵۸۶.۷۶۵ میلیون ریال به وزارت صنعت، معدن و تجارت، ۴۶۳.۰۰۰ میلیون ریال به وزارت جهاد کشاورزی و مبلغ ۹۰.۰۰۰ میلیون ریال به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اختصاص یافته است.