تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 18:20
کد خبر : 7059

اعطای تسهیلات ۱۲ میلیارد ریالی به کارگاه بسته بندی محصولات خرما در شهرستان جم

اعطای تسهیلات ۱۲ میلیارد ریالی به کارگاه بسته بندی محصولات خرما در شهرستان جم

بانک توسعه تعاون همواره پشتیبان و حامی بخش تولید و صنعت بوده و شرکت های متعددی از صنایع مختلف با استفاده از تسهیلات این بانک توانسته اند به ایجاد و توسعه فعالیت های خود بپردازند. بر همین اساس کارگاه تولیدی بسته بندی و فروش محصولات خرما در شهرستان جم از جمله مشاغل خرد و متوسطی

بانک توسعه تعاون همواره پشتیبان و حامی بخش تولید و صنعت بوده و شرکت های متعددی از صنایع مختلف با استفاده از تسهیلات این بانک توانسته اند به ایجاد و توسعه فعالیت های خود بپردازند. بر همین اساس کارگاه تولیدی بسته بندی و فروش محصولات خرما در شهرستان جم از جمله مشاغل خرد و متوسطی است که توانسته است با پشتیبانی ها و حمایت های بانک توسعه تعاون در استان بوشهر به رونق تولید و گسترش چرخه فعالیت های خود ادامه دهد .

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، این کارگاه بسته بندی و فروش محصولات خرما با مشارکت و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون با ظرفیت پرسنل بومی و بسیار باانگیزه های بالا در شهرستان جم استان بوشهر مشغول به فعالیت و کار است و در حال حاضر معتبرترین برند بسته بندی حال حاضر جنوب کشور در تولید محصولات متنوع از خرما با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز صنایع غذایی را تولید می کند و زمینه اشتغال مستقیم ۵ نفر نیز در این فروشگاه فراهم شده است.

در سنوات اخیر فعالیت های بانک دولتی توسعه تعاون نقش مؤثری را در حمایت از تولید و توسعه ظرفیت های تولیدی بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال های پایدار و موثردر استانها داشته است .