تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 5:34
کد خبر : 6998

سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات

سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات

سامانه های خدمات تماس گویا و شماره تلفن های ارتباط مردمی بانک ملی ایران در تمامی ایام سال با هدف رضایتمندی و تکریم مشتریان پاسخگوی سوالات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، به اطلاع هموطنان عزیز و مشتریان

سامانه های خدمات تماس گویا و شماره تلفن های ارتباط مردمی بانک ملی ایران در تمامی ایام سال با هدف رضایتمندی و تکریم مشتریان پاسخگوی سوالات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، به اطلاع هموطنان عزیز و مشتریان گرامی بانک ملی ایران می رساند، شماره تماس های ۰۹۶۲۲ ، ۲۷۸۴  -۰۲۱ (تلفنبانک) و ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ (واحد ارتباط مردمی) در بانک ملی ایران پاسخگوی سوالات، مسایل مطرح شده و درخواست های متقاضیان و مخاطبان درخصوص خدمات مختلف این بانک است. 
لازم به یادآوری است، شماره تلفن های یاد شده در تمامی ایام هفته از سراسر کشور علاوه بر دریافت مشکلات و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، آماده ارائه خدمات، پیگیری مسایل و پاسخگویی به سوالات مختلف مشتریان در حوزه‌های مختلف بانکی است.