سامانه های خدمات تماس بانک ملی ایران بهترین گزینه برای پاسخگویی به سوالات
سامانه های خدمات تماس گویا و شماره تلفن های ارتباط مردمی بانک ملی ایران در تمامی ایام سال با هدف رضایتمندی و تکریم مشتریان پاسخگوی سوالات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، به اطلاع هموطنان عزیز و مشتریان
سامانه های خدمات تماس گویا و شماره تلفن های ارتباط مردمی بانک ملی ایران در تمامی ایام سال با هدف رضایتمندی و تکریم مشتریان پاسخگوی سوالات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، به اطلاع هموطنان عزیز و مشتریان گرامی بانک ملی ایران می رساند، شماره تماس های ۰۹۶۲۲ ، ۲۷۸۴ -۰۲۱ (تلفنبانک) و ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ (واحد ارتباط مردمی) در بانک ملی ایران پاسخگوی سوالات، مسایل مطرح شده و درخواست های متقاضیان و مخاطبان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.
لازم به یادآوری است، شماره تلفن های یاد شده در تمامی ایام هفته از سراسر کشور علاوه بر دریافت مشکلات و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، آماده ارائه خدمات، پیگیری مسایل و پاسخگویی به سوالات مختلف مشتریان در حوزههای مختلف بانکی است.