تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 15:50
کد خبر : 14658

فرصت ویژه برای بخشودگی جرایم بدهکاران در بانک ملی ایران

فرصت ویژه برای بخشودگی جرایم بدهکاران در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران فرصتی ویژه برای بدهکاران مطالبات غیرجاری این بانک جهت بهره‌مندی از بخشودگی جرائم تأخیر مازاد بر نرخ معامله فراهم کرد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، نظر به تائید هیات مدیره بانک مبنی بر تمدید مهلت اجرایی بسته وصول مطالبات غیرجاری ابلاغی از سوی وزارت امور

بانک ملی ایران فرصتی ویژه برای بدهکاران مطالبات غیرجاری این بانک جهت بهره‌مندی از بخشودگی جرائم تأخیر مازاد بر نرخ معامله فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، نظر به تائید هیات مدیره بانک مبنی بر تمدید مهلت اجرایی بسته وصول مطالبات غیرجاری ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی بدهکاران مطالبات غیرجاری این بانک می توانند تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۲، در صورتی که کل مبلغ بدهی (اصل، سود و سود دوران تاخیر) خود را به صورت نقدی تسویه کنند، از بخشودگی جرائم تأخیر مازاد بر نرخ معامله بهره مند شوند.
فرصت فوق در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد و تا پایان سال جاری تعیین شده است و شامل هرگونه بدهی مطالبات غیرجاری می‌شود.لذا مشتریان و افرادی که تا کنون نسبت به بازپرداخت بدهی های خود اقدام نکرده اند، می توانند از این فرصت برای بهره مندی از بخشودگی مذکور استفاده کنند.