تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 - 14:07
کد خبر : 5961

پرداخت بیش از ۱۵۴۰میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان البرز

پرداخت بیش از ۱۵۴۰میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان البرز

مدیر شعب استان البرز از پرداخت بیش از ۱۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در این استان تا پایان آبانماه سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز ،غیاثی مدیر شعب استان با اشاره به پرداخت این تسهیلات اظهار کرد: در بانک توسعه تعاون

مدیر شعب استان البرز از پرداخت بیش از ۱۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در این استان تا پایان آبانماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز ،غیاثی مدیر شعب استان با اشاره به پرداخت این تسهیلات اظهار کرد: در بانک توسعه تعاون همواره رویکرد و رسالت حمایتی حاکم بوده و برنامه ریزی های مجموعه مدیریت بانک همیشه بر پایه پیشبرد اهداف و اولویت های دولت و در راستای ارتقاء وضعیت تولید و اشتغال کشور در بخش های اقتصادی مختلف است.

وی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون استان البرز جهت مساعدت با متقاضیان همواره با تسریع و تسهیلگری اقدام به پرداخت تسهیلات فوق در زمینه های صنعت وتولید، گردشگری و بوم گردی، کشاورزی و … نموده و نقشی مهم را در زمینه حمایت از تولید و اقتصاد استان ایفا کرده که نتیجه آن پرداخت بیش از ۱۵۴۰ میلیارد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه و ثبت عملکرد بیش از ۱۱۶ درصدی در این زمینه هستیم.