تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 - 15:11
کد خبر : 5956

ارائه محصولات و خدمات متنوع بانک توسعه تعاون در راستای خدمت دهی به مشتریان

ارائه محصولات و خدمات متنوع بانک توسعه تعاون در راستای خدمت دهی به مشتریان

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در نشست با معاون مالی و اقتصادی مجتمع بزرگ فولاد مبارکه به نقش محصولات و خدمات متنوع بانک توسعه تعاون اشاره کرد و در راستای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی با وی دیدار و گفتگو کرد. محمدعلی محترم سرپرست مدیریت

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در نشست با معاون مالی و اقتصادی مجتمع بزرگ فولاد مبارکه به نقش محصولات و خدمات متنوع بانک توسعه تعاون اشاره کرد و در راستای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی با وی دیدار و گفتگو کرد.

محمدعلی محترم سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در نشست با معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: بانک توسعه تعاون بانک صد در صد دولتی است و در راستای حمایت از تولید ملی و مقاوم سازی اقتصاد و اشتغال زایی و رونق تولید نقش مهم و موثری در اقتصاد کشور دارد و بانک تمام تلاش خود را با ارائه محصولات و خدمات متنوع به فعالان اقتصادی و تعاونگران و کارآفرینان و شرکت های فعال و بزرگ به کار خواهد گرفت و شرکت فولاد مبارکه از شرکت های پیشرو ایرانی است که نقش محوری در توسعه صنعتی،اقتصادی و اجتماعی کشور و ارتقاء سطح فناوری صنعت فولاد دارد .

سرپرست مدیریت شعب استان با تاکید براین نکته که مجتمع فولاد مبارکه به عنوان یک برند شناخته شده دردنیا مطرح است، گفت : بانک توسعه تعاون آمادگی خود را در زمینه های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات ، انعقاد تفاهم نامه ، خدمات ارزی ریالی، صدور انواع ضمانت نامه ، LC های داخلی و…. را اعلام می دارد.

وی گفت : انعقاد تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه تعاملات بانک توسعه تعاون و فولاد مبارکه و با اجرایی شدن این تفاهم نامه بانک می تواند در تحقق اهداف فولاد مبارکه در تولید، توسعه و حضور گسترده تر در عرصه های بین المللی و ارائه تسهیلات به کارکنان شاغل دراین مجموعه بزرگ مؤثر باشد

معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه ضمن ابراز خرسندی از حضورمدیران بانک در این نشست گفت : شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و بزرگترین مجتمع تولید فولاد در کشور است، که در شرق شهر مبارکه و در جنوب شهر زرین‌شهر در استان اصفهان قرار دارد و گروه شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان در حال حاضر مواد اولیه بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه تولیدی کشور در صنایع لوله و پروفیل،نفت و گاز و پتروشیمی، خودرو، موتورهای الکتریکی، لوازم خانگی، فلزی سبک و سنگین، ساختمانی، غذایی، کشتی‌سازی و سازه‌های دریایی و را تأمین می‌نماید. شرکت هر ساله بخشی از محصولات خود را در راستای ارتقای کیفیت، برآورده نمودن نیازهای ارزی و حضور مستمر در بازارهای جهانی و توسعه آن صادر می‌کند و با توجه به اعتبار کسب شده در بازار جهانی هم‌اکنون پتانسیل و اعتبار لازم جهت صادرات به بیش از ۳۸ کشور دنیا را دارد.

وی در همین راستا نیز گفت : بیش از پنجاه درصد از مصرف فولاد کشور جهت استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین و لوله‌های انتقال سیالات، صنایع بسته‌بندی، صنایع لوازم خانگی و الکتریکی و صنایع لوله و پروفایل تولید می‌نماید. شرکت فولاد مبارکه دارای هفت مجتمع صنعتی در اقصی نقاط کشور بوده و بیش از بیست هزار نفر در بخش‌های مختلف این شرکت به کار اشتغال دارند.

در پایان در زمینه ارائه انواع خدمات بانک در حوزه های ارزی و ریالی به فولاد مبارکه و همچنین راه های گسترش همکاری بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تفاهم نامه برای پرداخت تسهیلات به پرسنل زیر مجموعه منعقد شود و همچنین مقرر شد مجمتع بزرگ فولاد شرکت های زیر مجموعه و مشتریان خود را جهت دریافت انواع خدمات به بانک توسعه تعاون معرفی کند.