تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 16:05
کد خبر : 5784

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون اصفهان و شرکت دام و طیور دشت کیمیا

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون اصفهان و شرکت دام و طیور دشت کیمیا

تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و شرکت دام و طیور دشت کیمیا با حضور سرپرست مدیریت شعب استان و مدیر عامل شرکت دام وطیور دشت کیمیا منعقد شد . به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی استان،محمدعلی محترم ،سرپرست بانک توسعه تعاون استان اصفهان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه فوق اظهار داشت: بانک

تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و شرکت دام و طیور دشت کیمیا با حضور سرپرست مدیریت شعب استان و مدیر عامل شرکت دام وطیور دشت کیمیا منعقد شد .

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی استان،محمدعلی محترم ،سرپرست بانک توسعه تعاون استان اصفهان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه‌ای آمادگی لازم را دارد تا با سازمان‌ها و نهادهای توسعه‌ای و شرکت های فعال در سطح استان تفاهم نامه های همکاری منعقد نماید و زمینه همکاری و تعامل دوجانبه و متقابل را فراهم آورد.

وی با اشاره به موضوع تفاهم نامه گفت: گسترش همکاری‌های فی مابین بانک و شرکت دام و طیور دشت کیمیا به منظور ارائه خدمات بانکی به شرکت و معرفی شدگان محور تفاهم است و بانک نسبت به گشایش حساب برای شرکت و معرفی شدگان و همچنین ارائه خدمات بانکداری اینترنتی اقدام خواهد کرد.

محترم در ادامه با اشاره به مفاد تفاهم نامه گفت: امیدواریم در طول مدت یکساله این تفاهم‌نامه تجربه تعامل سازنده موفق، سازگار با منافع بانک و شرکت دام و طیور دشت کیمیا به نحو مطلوب دنبال شود و با امضای تمدید تفاهم‌نامه همکاری در آینده، گام‌های بلندتری برداشته شود.

شمس مدیر عامل شرکت دام و طیور دشت کیمیا نیز با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: یکی از کارهای شایسته بانک توسعه تعاون در شرایط فعلی اقتصاد کشور، حمایت از شرکت‌های فعال تولیدی است و ما برای ادامه روند انجام کار به حمایت و پشتیبانی یک بانک مطمئن و توانمند نیاز داشتیم که با مذاکرات فی مابین و مشاهده توانمندی‌های بانک توسعه تعاون این مهم صورت پذیرفت.

شرکت دام و طیور دشت کیمیا در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه پرورش مرغ مادر ، تولید جوجه یکروزه ، پرورش مرغ گوشتی ، کارخانه خوراک دام ، کشتارو بسته بندی مرغ گرم و پرورش گاو شیری آغاز کرده است .در ادامه سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون از واحد های مختلف این مجتمع بزرگ بازدید کرد.

گفتنی است تمرکز بخشی از عملیات بانکی شرکت دام و طیور دشت کیمیا و شرکت‌های زیرمجموعه و پیمان‌کاران آن، از طریق افتتاح حساب و تمرکز حساب‌ها نزد بانک، هم‌چنین اخذ ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات اسنادی این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه ، پرداخت تسهیلات به پرسنل و…. نزد بانک توسعه تعاون از جمله مفاد این تفاهم‌نام است.

در این جلسه کارشناسان بازاریابی و نظارت بانک توسعه تعاون استان ، رئیس شعبه چادگان حضور داشتندومطالبی را در خصوص پیشبرد تفاهم‌نامه مطرح کردند.