ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»
وزیر ارتباطات که برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول سفر کرده بود، در تماس تلفنی خود با داخل کشور از پلتفرم اپلیکیشن «بله» استفاده و از کیفیت خدمات آن ابراز رضایت کرد. به گزارش آرمان اقتصادی از
وزیر ارتباطات که برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول سفر کرده بود، در تماس تلفنی خود با داخل کشور از پلتفرم اپلیکیشن «بله» استفاده و از کیفیت خدمات آن ابراز رضایت کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بله» بهعنوان پیامرسان رسمی بانک ملی ایران به تازگی امکان جدید برقراری تماس صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.در این قابلیت جدید، کاربران می توانند علاوه بر امکان چت و ارسال فایل صوتی، بهراحتی و تنها با دسترسی به اینترنت، با مخاطبان خود تماس برقرار کنند.همچنین کارت به کارت در چت، مدیریت مالی شخصی، امکانات کانالداری و گروهداری، تبلیغات، ویترین بله و… از دیگر امکانات کاربردی و نوآورانهای هستند که در طول چند سال اخیر به کاربران «بله» عرضه شده است.«بله» از هفت سال قبل با سرمایهگذاری بانک ملی ایران ایجاد شده و در این سالها با ارائه انواع خدمات بانکی و پیامرسانی توانسته است رضایت بیش از ۱۵ میلیون کاربر خود را براورده کند.