تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 12:01
کد خبر : 5276

بازدید سرپرست مدیریت شعب اصفهان از شرکت پیشرو دیزل آسیا

بازدید سرپرست مدیریت شعب اصفهان از شرکت پیشرو دیزل آسیا

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ضمن بازدید از واحدهای مختلف شرکت پیشرو دیزل آسیا در شهر نجف آباد بازدید کرد و از تعامل بانک توسعه تعاون با واحد های تولیدی خبر داد . ه گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان اصفهان ، محمد علی محترم سرپرست مدیر شعب استان بعد از بازدید

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ضمن بازدید از واحدهای مختلف شرکت پیشرو دیزل آسیا در شهر نجف آباد بازدید کرد و از تعامل بانک توسعه تعاون با واحد های تولیدی خبر داد .

ه گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان اصفهان ، محمد علی محترم سرپرست مدیر شعب استان بعد از بازدید از قسمت های مختلف شرکت پیشرو دیزل آسیا با مدیر عامل و مدیر مالی شرکت در راستای افزایش تعاملات و همکاری بیشتر دیدار و گفت و گو کرد.

وی با تشریح خدمات بانک اعلام کرد: مهمترین راهبرد و هدف بانک توسعه تعاون ایجاد اشتغال و فراهم کردن بسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین حمایت از طرح های تولیدی است ؛ لذا ا بانک توسعه تعاون آماده ارائه هرگونه خدمات به شرکت را با ارائه مستندات و مطابق ضوابط و مقررات دارد .

محترم بیان کرد: بانک توسعه تعاون با به روز ترین امکانات و خدمات نوین بانکداری در زمینه افزایش سطح همکاری با پرداخت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش تسهیلات تبصره ای و…به منظور خرید مواد اولیه و همچنین تجهیزات و صدور انواع ضمانت نامه و همچنین مباحث ارزی با تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به این مجموعه بزرگ و فعال آمادگی لازم را دارد.

مدیر عامل شرکت در این دیدار شرح کاملی از توانایی ها و اهداف و فعالیت های شرکت پرداخت و همچنین زمینه های همکاری بانک در راستای حمایت از شرکت پیشرو دیزل آسیا را ارائه کرد و خواستار گسترش هر چه بیشتر تعاملات با بانک شد .

شرکت پیشرو دیزل آسیا که در شهرستان نجف آباد قرار دارد در سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با تولید قطعات خودرو قالب‌سازی و اتاق ‌سازی شروع کرده است که با استفاده از متخصصان و کارشناسان خود توانسته به سطح بالایی از دانش برای ساخت اتوبوس های شهری و بین شهری ، و فرودگاهی برسد .

مدیر عامل شرکت در پایان ضمن استقبال از حضور بانک توسعه تعاون و حمایت ها وبسته های خدماتی بانک از تولید داخلی تقدیر کرد و مقرر شد شرکت درخواست و نیازهای خود را در خصوص تسهیلات ثابت و سرمایه درگردش را به بانک ارائه کندو همچنین تفاهم نامه برای پرداخت تسهیلات به پرسنل این مجموعه منعقد شود.