تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 14:51
کد خبر : 5272

دیدار سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون اصفهان با مدیر کل «صمت» استان

دیدار سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون اصفهان با مدیر کل «صمت» استان

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف کاری گفت و گو کرد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی ، سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این نشست ضمن معرفی بانک، گزارشی از عملکرد ، فعالیت ها

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف کاری گفت و گو کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی ، سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این نشست ضمن معرفی بانک، گزارشی از عملکرد ، فعالیت ها و طرح های بانک ارائه نمود و اظهار داشت بانک توسعه تعاون بانکی خوشنام در فعالیت های بانکی است و حمایت از تولید و اشتغال زایی و همچنین هدایت منابع به سمت تولید و صنعت یکی از رویکرد ها و فعالیت های مهم بانک توسعه تعاون به شمار می رود.

محمدعلی محترم گفت: پرداخت تسهیلات در بخش های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت و ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب و کارهای تولیدی که در راستای تولید و توسعه پایدار و اشتغالزایی موثر باشند از اهداف و برنامه‌های اصلی بانک توسعه تعاون است و بانک آمادگی لازم را در راستای حمایت از انها به کار خواهد گرفت.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با تنوع خدمات و محصولات می تواند خدمات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده که این خدمات متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف در سطح استان است.

وی یادآور شد :بانک توسعه تعاون جوان ترین بانک در شبکه بانکی کشور است و بانک عامل صندوق توسعه ملی است که طی سال های اخیر عملکرد مثبت و قابل قبولی در اجرای طرح های ملی در حوزه های مختلف داشته است.

وی در همین راستا خواستار حمایت همه جانبه دستگاههای اجرایی استان به ویژه صنعت و معدن از بانک توسعه تعاون شد .

کمیلی مدیر کل صنعت ، معدن و تجرت استان اصفهان در این نشست با اشاره به عملکرد خوب بانک توسعه تعاون در راستای پرداخت تسهیلات در جهت ایجاد و حفظ اشتغال خواستار افزایش حجم خدمات رسانی به جامعه هدف شد و از خدمات و تلاش های بانک توسعه تعاون در مسیر توسعه بخش صنعت کشور قدردانی کرد.

وی از مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به خاطر بازدیدهای انجام شده از شرکت ها و واحدهای تولیدی استان و همچنین دیدار با مدیران عامل شرکت ها از نزدیک طی دو ماه اخیر تقدیر نمود و افزود: با توجه به ظرفیت های اقتصادی و صنعتی بودن استان حمایت بیشتری از فعالان صنعتی و تولیدی استان به عمل آید

وی با بیان این نکته که شرکت ها و صنایع مادر در استان فعالیت دارندمنابع شرکت ها دراستان متمرکز شود .