تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 18:47
کد خبر : 5165

حمایت مؤثر بانک توسعه تعاون از توسعه صنعت نساجی ، چرم و پوشاک در استان بوشهر

حمایت مؤثر بانک توسعه تعاون از توسعه صنعت نساجی ، چرم و پوشاک در استان بوشهر

با مشارکت بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر و با پرداخت ۳ میلیارد ریال تسهیلات از سوی شعبه لیان بوشهر عملیات بهره برداری و آغاز بکار کارگاه منسوجات چرمی و پوشاک «خانم طوبی بورکی» در شهرستان بوشهر روستای هلیله شروع و همچنین برای ۵ نفر شغل پایدار ایجاد شد . به گزارش پایگاه خبری

با مشارکت بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر و با پرداخت ۳ میلیارد ریال تسهیلات از سوی شعبه لیان بوشهر عملیات بهره برداری و آغاز بکار کارگاه منسوجات چرمی و پوشاک «خانم طوبی بورکی» در شهرستان بوشهر روستای هلیله شروع و همچنین برای ۵ نفر شغل پایدار ایجاد شد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان بوشهر، بانک توسعه تعاون با تأمین و تجهیز منابع لازم همواره در راستای ایجاد، تکمیل، توسعه و تأمین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی، حمایت از تولید داخلی، تامین و بومی سازی نیازهای داخلی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار تسهیلات و اعتبارات لازم را به تعاونگران و عموم متقاضیان اختصاص داده است.

این کارگاه از سوی بخش خصوصی و با مشارکت مؤثر بانک توسعه تعاون استان بوشهر «شعبه لیان بوشهر» از محل طرح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری راه اندازی وباعث اشتغالزایی ۵ نفر شده است .

گفتنی است از ابتدای اجرای طرح «اشتغال پایدار روستایی و عشایری» بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های اثرگذاری را در استان بوشهر انجام داده است ، این طرح بزرگ ملی از سال ۱۳۹۷ به‌طور رسمی در کشورآغاز شده است.