تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 17:03
کد خبر : 5008

حمایت از صادرکنندگان از اولویت های بانک توسعه تعاون استان مرکزی است

حمایت از صادرکنندگان از اولویت های بانک توسعه تعاون استان مرکزی است

حسینی معصوم سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی در بازدید یک روزه از چند طرح صنعتی در شهرستان های محلات و دلیجان ضمن نشست با مدیران شرکت ها از نزدیک در جریان فعالیت های آنان قرار گرفت . به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی حسینی معصوم ضمن تبریک انتخاب

حسینی معصوم سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی در بازدید یک روزه از چند طرح صنعتی در شهرستان های محلات و دلیجان ضمن نشست با مدیران شرکت ها از نزدیک در جریان فعالیت های آنان قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی حسینی معصوم ضمن تبریک انتخاب شرکت ره آورد ساینا دلیجان به عنوان صادر کننده برتر در کشور حمایت از شرکت های تولیدی با قابلیت صادرات را از اولویت های اصلی بانک توسعه تعاون دانست و گفت : در شرایط جنگ اقتصادی یکی از رویکردهایی که هم می تواند به اقتصاد مقاومتی و افزایش تاب آوری اقتصاد در برابر تکانه ها و شوک های خارجی و هم به رونق تولید از طریق تحریک تقاضا کمک کند صادرات است که بانک توسعه تعاون توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

وی افزود : نیاز ها و توانمندی های تولید کنندگان و سرمایه گذاران در بخش صادرات باید احصا شود تا بدین طریق چرخه اقتصادی استان با روند رو به رشد ادامه مسیر دهد.

حسینی انتخاب شرکت ساینا را به عنوان صادر کننده برتر نشان از مدیریت پرتلاش و خلاق آن مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد که این پیشرفت ها همچنان ادامه پیدا کند.

گفتنی است سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در ادامه از شرکت محصولات غذایی تک محلات یکی از تولید کنندگان رب و کنسرو جات در شهرستان محلات بازدید و در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.