تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 16:38
کد خبر : 4886

پرداخت بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولید کننده لبنیات در قزوین

پرداخت بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولید کننده لبنیات در قزوین

عملکرد چند ساله مدیریت شعب قزوین در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان داخلی در مواجه با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیر در کشور حاکی از پرداخت بیش از۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و خرید دین برای دامداری شیری وحید افضلیان در شهرستان آبیک است. محمد یزدی،سرپرست مدیریت شعب استان قزوین درباره

عملکرد چند ساله مدیریت شعب قزوین در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان داخلی در مواجه با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیر در کشور حاکی از پرداخت بیش از۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و خرید دین برای دامداری شیری وحید افضلیان در شهرستان آبیک است.

محمد یزدی،سرپرست مدیریت شعب استان قزوین درباره لزوم افزایش سطح تعامل بانک با مشتریان و تولیدکنندگان داخلی گفت: تعیین نام هر سال از سوی مقام معظم رهبری نه یک امر نمادین بلکه یک رهنمود عمیق و با افق های بلند در سرفرازی کشور در بخش های مهم اقتصادی است و اگر هر نهاد و سازمانی در حیطه فعالیت و نقش و تکالیف قانونی خود اگر دقیق و خالصانه گام بردارد قطعا کشور در عرصه های گوناگون بی نیاز و مصون از هرگونه تهدید و تحریم ؛ استوار و شکوفا به سمت و سوی آینده روشن حرکت خواهد کرد.

یزدی افزود: دامداری شیری وحید افضلیان که در سال ۱۳۹۵ در شهرستان آبیک شناسایی و جذب شده طی چندسال‌ گذشته تا به امروز با تمرکز حساب و فعالیت‌های بانکی خود ارتباط تنگاتنگی با بانک برقرار کرده است و ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب در چهارچوب قوانین و مقررات با تشکیل و تصویب بیش از ۵۳۰ فقره پرونده تسهیلاتی و خرید دین رقمی بالغ بر ۲۵۸۸ میلیارد ریال از بسته ها و محصولات حمایتی بانک برخوردار شده است که ماحصل این اقدامات رشد و شکوفایی صنعت دامداری ،ایجاد و حفظ اشتغال و رونق تولید و نهایتا قوه محرکه چرخه اقتصاد کشور بوده است .

گفتنی است دامداری شیری افضلیان در ابتدا با ۴۰۰۰ راس گاو شیری فعالیت خود را با بانک توسعه تعاون آغاز کرد و در حال حاضر با احتساب ۱۰.۰۰۰ رأس گاو شیری و تولید روزانه ۱۵۰ تن شیر دومین تولیدکننده بخش خصوصی شیر کشور محسوب می‌ شود. قابل ذکر است مدیرعامل این شرکت با دایر کردن دو مجموعه مشابه در استان و نقش مشارکتی در ایجاد و مدیریت این مجموعه ها اولین تولید کننده شیر در کشور با تولید روزانه ۳۰۰ تن شیر محسوب می شود. اشتغال مستقیم بیش از ۶۰۰ نفر و حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم از دیگر ثمرات فعالیت این سه مجموعه دامداری شیری است که با حمایت و هم افزایی با مجموعه بانک توسعه تعاون استان فراهم شده است.