تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 18:29
کد خبر : 4728

زمینه اشتغال ۱۲۲۸ نفر درگلستان با حمایت بانک توسعه تعاون فراهم شد

زمینه اشتغال ۱۲۲۸ نفر درگلستان با حمایت بانک توسعه تعاون فراهم شد

سرپرست شعب استان گلستان از پرداخت بیش از۲۸۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسته مشاغل خانگی از سوی بانک توسعه تعاون خبرداد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان، حمید رضا ملک در جلسه با علی وفایی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان به نقش بانک توسعه

سرپرست شعب استان گلستان از پرداخت بیش از۲۸۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسته مشاغل خانگی از سوی بانک توسعه تعاون خبرداد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان، حمید رضا ملک در جلسه با علی وفایی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان به نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت مشاغل خانگی، یکی از بهترین شیوه های کسب و کار برای افراد به ویژه زنان و جوانان جویای کار در قالب خود اشتغالی در منازل است که ضمن ایجاد فرصت های شغلی نوین زمینه رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی را فراهم می کند و کاهش نرخ بیکاری درکشور را به دنبال دارد.

حمید رضا ملک از تشکیل ۱۲۲۸ فقره پرونده و پرداخت بیش از ۲۸۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسته مشاغل خانگی بانک توسعه تعاون در یک سال گذشته، از اشتغال بیش از ۱۲۲۸ نفردرگلستان خبر داد. و یادآور شد: تسهیلات پرداختی از سی و یکم شهریور ۱۴۰۰ تا سی و یکم شهریور ۱۴۰۱در بخش های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و خدمات پرداخت شده است.

وفایی نیز به اهمیت اشتغال در راس برنامه های اقتصادی استان اشاره کرد وگفت: اشتغال درتوانمندسازی قشرهای مختلف جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: همه دستگاههای اجرایی و بانک های استان باید با حذف بروکراسی ها دست و پاگیر به توسعه مشاغل خانگی در استان کمک کنند.مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان در پایان از عملکرد و نقش چابک بانک توسعه تعاون درحمایت از تولیدو اشتغال استان تقدیرکرد.