تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مهر 1401 - 17:07
کد خبر : 4342

اعطای ۳۷۷ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان عسلویه

اعطای ۳۷۷ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان عسلویه

بانک توسعه تعاون درشهرستان عسلویه بالغ بر ۳۷۷ میلیارد ریال درپایان سال ۱۴۰۰ و شش ماهه ابتدایی سال جاری تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است . به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر؛ بانک توسعه تعاون در سال های

بانک توسعه تعاون درشهرستان عسلویه بالغ بر ۳۷۷ میلیارد ریال درپایان سال ۱۴۰۰ و شش ماهه ابتدایی سال جاری تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر؛ بانک توسعه تعاون در سال های گذشته و سال جاری یکی از اولویت ها و رسالت اصلی بانک را پیگیری اهداف مرتبط با اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کسب وکارهای خرد و کلان ، شرکتهای تولیدی و اتحادیه ها در شهرستان ها و مناطق کمتر برخوردار قرار داده . که بر همین اساس شعبه بانک توسعه تعاون درشهرستان عسلویه بالغ بر ۲۲۶ میلیارد ریال تا پایان سال ۱۴۰۰ و مبلغ ۱۵۱ میلیارد ریال نیز در قالب ۱۵۳ فقره پرونده تا پایان مقطع شهریور ماه سال جاری تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی به متقاضیان پرداخت کرده است .

گفتنی است به لحاظ سرعت و کیفیت خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون روند رو به رشدی را سنوات اخیر داشته و پیشرفت‌های مناسبی نیز در حوزه های بانکداری الکترونیک و استقرار بانکداری دیجیتال انجام شده، از همین رو تمرکز بازاریابی بانک در راستای تجهیز منابع و ارائه خدمات بانکی به شرکت‌های پتروشیمی و صنایع وابسته به آنها در شهرستان عسلویه معطوف شده است .