تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مهر 1401 - 18:07
کد خبر : 4181

پرداخت ۵۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد های اقتصادی استان مرکزی

پرداخت ۵۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد های اقتصادی استان مرکزی

حسینی معصوم سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی با مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی،حسینی معصوم در دیدار با مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اعلام کرد: بانک توسعه تعاون استان مرکزی با تمام توان آماده ارائه خدمات مطلوب

حسینی معصوم سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی با مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی،حسینی معصوم در دیدار با مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اعلام کرد: بانک توسعه تعاون استان مرکزی با تمام توان آماده ارائه خدمات مطلوب به بخش تعاون برای اعتلای این بخش است .

وی با اشاره به تسهلات پرداختی در استان مرکزی از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه اعلام کرد:در نیمه اول سال جاری ۵۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان مرکزی از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شده که بیش از ۷۰ درصد آن در بخش تعاون بوده است.

وی همچنین با اشاره به تکالیف قانونی بانک در پرداخت تسهیلات تکلیفی همراهی مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان را در جذب منابع را خواستار شد .

امیدی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان نیز ضمن تبریک به حسینی معصوم بابت انتصاب ایشان به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون در استان مرکزی تقویت توان مالی بانک توسعه تعاون استان مرکزی را از اهداف اداره کل دانست و افزود : با تقویت منابع مالی بانک شاهد شکوفایی در بخش های تولید به ویژه تعاونی های باشیم .