تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مهر 1401 - 13:34
کد خبر : 4154
ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب بانک شهر ممکن می شود
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی را به صورت ویژه و مستمر پیگیری می کنیم، گفت: به عنوان بانکی نوآور در شبکه بانکی کشور، هم اکنون کاربردی ترین خدمات بانکی را به واسطه “همراه شهر پلاس” به مشتریان ارائه می دهیم. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی را به صورت ویژه و مستمر پیگیری می کنیم، گفت: به عنوان بانکی نوآور در شبکه بانکی کشور، هم اکنون کاربردی ترین خدمات بانکی را به واسطه “همراه شهر پلاس” به مشتریان ارائه می دهیم.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با اشاره به برگزاری همایش هلدینگ های فناوری اطلاعات بانک های دولتی و خصوصی که به میزبانی بانک شهر و با حضور دکتر محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی برگزار شد؛ گفت: امروز خدمت رسانی بر پایه فناوری اطلاعات خواست مشتریان شبکه بانکی است.
حبیب اله با بیان اینکه در این همایش تبیین نقش فناوری های نوین در پیشبرد اهداف بانکداری نوین و خدمات رسانی به هموطنان پرداخته شد، تصریح کرد: رفع دغدغه های مشترک و کمک به ارتقاء سطح همکاری ها با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان مورد تاکید هلدینگ های فناوری اطلاعات بانک های دولتی و خصوصی است.
وی با تاکید بر اینکه معتقدیم خدمات رسانی هلدینگ های فناوری به بانک ها نیز می بایست ارتقا یابد، تاکید کرد: همچنین باید از ظرفیت های این هلدینگ ها در به سرانجام رساندن ابرپروژه های حوزه فناوری اطلاعات، همانند:”شهرهوشمند” که بانک شهر قدم های مهم و تاثیرگذاری را در تحقق آن برداشته است؛ استفاده کرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه به پیشرفت های روزافزون و توسعه خدمات فناورانه خدمات این بانک اشاره کرد و گفت: معتقدیم بانکداری و ارائه خدمات بدون توجه به حوزه فناوری اطلاعات محکوم به شکست است؛ برهمین اساس توسعه محصولات در این حوزه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم.
حبیب اله با بیان اینکه “همراه شهر پلاس” با طراحی کاربر پسند و بهرهگرفتن از انتظارات و سلیقههای متفاوت مشتریان شبکه بانکی طراحی و ارائه شده است، تصریح کرد: مشتریان با افتتاح حساب به کمک این نرم افزار و عدم حضور در شعب بانک شهر؛ می توانند از کاربردی ترین خدمات بانکی در تمامی ساعات شبانه روز بهره مند شوند.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک در آینده نزدیک ممکن خواهد شد،خاطرنشان کرد: محیط امن و ساده، چابکی و سرعت عمل بالا، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار؛ باعث محبوبیت بیش از پیش و تمایز آن با سایر نرم افزار های بانکی شده است.
حبیب اله با بیان اینکه در این همایش تبیین نقش فناوری های نوین در پیشبرد اهداف بانکداری نوین و خدمات رسانی به هموطنان پرداخته شد، تصریح کرد: رفع دغدغه های مشترک و کمک به ارتقاء سطح همکاری ها با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان مورد تاکید هلدینگ های فناوری اطلاعات بانک های دولتی و خصوصی است.
وی با تاکید بر اینکه معتقدیم خدمات رسانی هلدینگ های فناوری به بانک ها نیز می بایست ارتقا یابد، تاکید کرد: همچنین باید از ظرفیت های این هلدینگ ها در به سرانجام رساندن ابرپروژه های حوزه فناوری اطلاعات، همانند:”شهرهوشمند” که بانک شهر قدم های مهم و تاثیرگذاری را در تحقق آن برداشته است؛ استفاده کرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه به پیشرفت های روزافزون و توسعه خدمات فناورانه خدمات این بانک اشاره کرد و گفت: معتقدیم بانکداری و ارائه خدمات بدون توجه به حوزه فناوری اطلاعات محکوم به شکست است؛ برهمین اساس توسعه محصولات در این حوزه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم.
حبیب اله با بیان اینکه “همراه شهر پلاس” با طراحی کاربر پسند و بهرهگرفتن از انتظارات و سلیقههای متفاوت مشتریان شبکه بانکی طراحی و ارائه شده است، تصریح کرد: مشتریان با افتتاح حساب به کمک این نرم افزار و عدم حضور در شعب بانک شهر؛ می توانند از کاربردی ترین خدمات بانکی در تمامی ساعات شبانه روز بهره مند شوند.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک در آینده نزدیک ممکن خواهد شد،خاطرنشان کرد: محیط امن و ساده، چابکی و سرعت عمل بالا، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار؛ باعث محبوبیت بیش از پیش و تمایز آن با سایر نرم افزار های بانکی شده است.