تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مهر 1401 - 6:00
کد خبر : 4094

با حضور مدیرعامل؛ قرارداد عملیات اجرایی فوندانسیون و اسکلت ساختمان جدید پست بانک ایران به امضا رسید

با حضور مدیرعامل؛ قرارداد عملیات اجرایی فوندانسیون و اسکلت ساختمان جدید پست بانک ایران به امضا رسید

جلسه امضاء و مبادله قرارداد عملیات اجرایی فوندانسیون و اسکلت ساختمان جدید پست بانک ایران، صبح امروز ۱۲ شهریور ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک و مدیر عامل شرکت بین الملل عمران سریر، برنده مناقصه برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از

جلسه امضاء و مبادله قرارداد عملیات اجرایی فوندانسیون و اسکلت ساختمان جدید پست بانک ایران، صبح امروز ۱۲ شهریور ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک و مدیر عامل شرکت بین الملل عمران سریر، برنده مناقصه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیر عامل بانک با اشاره به اینکه مدیران ارشد بانک از سال ۱۳۹۱ به دنبال خرید و تجمیع ساختمان‌های ستادی بودند، گفت: نگهداری چندین ساختمان اداری برای بانک، از نظر مالی، اداری و صرف زمان هزینه زیادی به همراه دارد.
 مدیر عامل بانک با تاکید بر اینکه هدف از احداث ساختمان جدید بانک، تسهیل و تسریع در انجام امور مراجعان، ایجاد کارآیی و کاهش هزینه‌ها، آسایش و آرامش برای همکاران و بر اساس الگوهای استاندارد بوده است، تصریح کرد: به همین منظور همه ارکان بانک و حتی اعضای هیات مدیره در کنار هم قرار گرفتند تا اجرا و ساخت، ساختمان جدید بانک به سرانجام برسد.
شیری با اشاره به اینکه شرکت بین الملل عمران سریر که برنده مناقصه عملیات اجرایی فوندانسیون و اسکلت ساختمان مرکزی بانک شده است، یکی از شرکت‌های معتبر با رزومه قابل قبول در این حوزه است، گفت: امیدوارم با همراهی و همکاری، عملیات اجرایی با کیفیت عالی در موعد مقرر به پایان برسد و در این زمینه مدیران بانک پشتیبان شما و ناظر عملیات خواهند بود.
وی افزود: برای رفع موانع، مشکلات و اتخاذ تصمیم‌ها باید یک برنامه ماهانه در دستور کار قرار داشته باشد تا نتیجه قابل قبول و ارزشمندی به یادگار بگذاریم.
در ادامه این جلسه، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک با اشاره به روند اخذ مجوزها، فراینده‌ای قانونی، اجرا و احداث ساختمان جدید بانک، گفت: طرح و اجرای این ساختمان با هدف کاهش هزینه‌های نگهداری ساختمان‌های پراکنده و همچنین امنیت خزانه بانک در مجمع مطرح و پس از تصویب و اخذ مجوزها از شهرداری، تخریب و گودبرداری طی هفت ماه انجام شد و اسناد مناقصه ساختمان جدید در ۲۹ هزار متر مربع و ۱۸ طبقه ساختمان اداری و پارکینگ منتشر و ۲۲ شرکت در مناقصه حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: پس از بازگشایی پاکت‌ها در ۹ شهریور ماه، فرآیند ارزیابی شرکت‌ها آغاز شد و در نهایت ۱۳ شرکت به دلیل نداشتن شرایط اولیه حذف شده و در مرحله دوم ارزیابی، «شرکت عمران سریر» برنده مناقصه شده و عملیات اجرایی را با سرعت آغاز کرد.
در پایان این جلسه محمود جنتیان مدیرعامل بین الملل عمران سریر و شیری مدیرعامل بانک قرارداد عملیات اجرایی فوندانسیون و اسکلت ساختمان جدید پست بانک ایران را امضا و تبادل کردند.
بر اساس این گزارش، گود برداری ساختمان بانک ۳۰ آذر ماه سال گذشته آغاز شده و پس از تخریب و آوار برداری عملیات اجرایی ساخت ساختمان بانک آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

 
 

گزارش تصویری