تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 12:12
کد خبر : 3995

بانک توسعه تعاون حامی تولید واشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

بانک توسعه تعاون حامی تولید واشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویر احمد در بازدید از چند واحد تولیدی استان بر حمایت از اشتغال و تولید تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب کهگیلویه و بویر احمد، مهدی منتظری دربازدید از کارگاه تولید گرانول بازیافتی ازصنایع پلیمیری در شهرک صنعتی شماره ۳

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویر احمد در بازدید از چند واحد تولیدی استان بر حمایت از اشتغال و تولید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب کهگیلویه و بویر احمد، مهدی منتظری دربازدید از کارگاه تولید گرانول بازیافتی ازصنایع پلیمیری در شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج گفت:این کارگاه تولیدی درسال ۱۳۹۴با تسهیلات ۷ میلیارد ریالی ازمحل بند الف به بهره برداری رسید و با اشتغال زایی ۲۷ نفربه صورت مستقیم وغیره مستقیم درشهرک صنعتی یاسوج مشغول به فعالیت است و سالانه ظرفیت تولید قریب به ۲۸۰۰ تن محصول را دارد. که این محصولات به عنوان مواد اولیه کارخانه های لاستیک سازی ،کف پوش سالن ورزشی ومواد اولیه ایزوگام به کارمی رود.

وی همچنین دربازدید ازواحد تصفیه روغن موتورگفت:این واحد تولیدی روغن های سوخته درسطح استان وهمچنین استان های همجوارراجمع آوری وبا کیفیت بالا وطبق استاندارد های ملی ایران احیا ومجددا روانه بازار مصرف می کند وبخش زیادی ازاین محصولات به کشور های هند ،عراق وافغانستان ومیانمارصادر می شود. گفتنی است این واحد بیش از ۳۰ محصول بر پایه روغن تولید می کند.

منتظری گفت:هدف از این بازدید ها اعلام حمایت از تولید کنندگان و بررسی مشکلات آنهاست و از این پس به صورت مداوم در سطح استان صورت خواهد گرفت.وی افزود :حمایت ازواحد های تولیدی و صنتعی راکد ازاولویت ها ی بانک توسعه تعاون در کهگیلویه وبویراحمد به شمار می رود.