تاکید معاون امور شعب و بازاریابی تهران بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان
جلسه بررسی عملکرد هفتگی روسای ادارات پنج گانه و شعب مستقل استان تهران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی تهران برگزار شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران ، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران طی سخنانی برلزوم جذب منابع با محصولات و ابزارهای موجود، اصلاح و
جلسه بررسی عملکرد هفتگی روسای ادارات پنج گانه و شعب مستقل استان تهران با حضور معاون امور شعب و بازاریابی تهران برگزار شد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران ، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران طی سخنانی برلزوم جذب منابع با محصولات و ابزارهای موجود، اصلاح و بهبود وضعیت نقدینگی بانک، وصول مطالبات و مذاکره با مشتریان اعتباری و ترغیب آنها به استفاده از ابزارهای تعهدی(ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی و…) تاکید کرد. وی از همکاران خواست با مدیریت و کنترل مصارف و اولویت دادن به مشتریان دارای حدنصاب میانگین، تسهیلات تکلیفی ازجمله تبصره ۱۸ ، وام ازدواج ، فرزندآوری و…. در جهت جذب منابع و رسیدن به اهداف بانک تلاش کنند. بیرانوند همچنین بر توجه، تکریم و رعایت اخلاق حرفه ای با منابع انسانی به خصوص بانکداران به عنوان پیشانی و ویترین بانک ، تاکید کرد.معاون امور شعب و بازاریابی تهران در ادامه افزود: انتظار مدیریت عامل بانک ازهمکاران در استان تهران باتوجه به ظرفیت های فوق العاده اقتصادی و وجود شرکت های توانمند و دارای منابع قوی، بسیار بیشتر از وضعیت موجود است، که حصول وضعیت مطلوب تلاش، هوشمندی ، تعصب و مجاهدت بیشتر روسا و مسئولان شعب را می طلبد.در پایان مقرر شد جلسات بررسی عملکرد در سه شاخص اثرگذار تجهیز منابع ، تخصیص بهینه و مدیریت مصارف و وصول مطالبات بصورت هفتگی برگزار و عملکرد ادارات امور شعب و شعب تحت پوشش مورد بررسی قرار گیرد. طرح دیدگاه ها و موانع و مشکلات موجود توسط روسای ادارات و شعب مستقل از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود.