سرویسهای جدید سامانه صیاد در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران پیادهسازی شدند
در راستای توسعه خدمات دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات مرتبط با قانون جدید صدور چک، بخش دیگری از سرویسهای سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیادهسازی شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سرویسها که پیش از این صرفا از طریق
در راستای توسعه خدمات دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات مرتبط با قانون جدید صدور چک، بخش دیگری از سرویسهای سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیادهسازی شد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سرویسها که پیش از این صرفا از طریق پورتال بانک مرکزی قابل دسترس بودند، در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه از مسیر “تحویلداری/سرویسهای پیچک” پیادهسازی شدهاند.
براساس این گزارش، “استعلام نقد شوندگی چک صیادی (استعلام با شناسه ۱۶ رقمی صیادی و استعلام با شماره حساب و سریال چک”، “سرویس lock کردن چک برای نقد کردن”، “لغو قفلگذاری چک صیادی”، “لغو ثبت چک صیادی”، “سرویس انسداد/ رفع انسداد چک”، “سرویس ابطال چک” و “نقد کردن درون بانکی”، سرویسهای سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی هستند که در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیادهسازی شدهاند.
لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سالهای اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه خدمات دیجیتال داشته است و در حال حاضر یکی از بانکهای پیشرو در این زمینه محسوب میشود.
اخبار مرتبط
مرحوم عادل آذر، دل در گرو رشد و آبادانی کشور داشت
مجاهدت های آزادگان سرافراز هیچ گاه فراموش نخواهد شد
با راه اندازی محچک، آخرین حلقه اجرایی قانون جدید چک عملیاتی شد
سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA) بانک رفاه کارگران بهروزرسانی شد
جامعه هدف طرح تسهیلاتی “رفاه کالا و خدمات” بانک رفاه کارگران افزایش یافت