تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 15:49
کد خبر : 3254

سطح رفاه و معیشت کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان افزایش می‌یابد

سطح رفاه و معیشت کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان افزایش می‌یابد

«بهروز آقایی» مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان در دیدار با «مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب استان خوزستان گفت: طرح ها و خدمات کامل و‌ متنوع بانک قرض الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «مجتبی سخنور» در این دیدار گفت: از نگاه ویژه

«بهروز آقایی» مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان در دیدار با «مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب استان خوزستان گفت: طرح ها و خدمات کامل و‌ متنوع بانک قرض الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «مجتبی سخنور» در این دیدار گفت: از نگاه ویژه شما به سنت نیکوی قرض الحسنه تشکر می‌کنم و ‌امید دارم با این‌ دیدگاه مثبت، تعامل و‌ همکاری خوبی را در ادامه داشته باشیم.
ارتقای سطح رفاه و‌ معیشت کارکنان سازمان ها
سرپرست مدیریت شعب استان خوزستان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه ای ارزشمند در سازمان‌ها تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت موجود و طرح های بانک قرض الحسنه مهرایران می توان سطح رفاه و معیشت کارکنان سازمان ها را ارتقا داد.
سخنور در ادامه با تشریح طرح های بانک از جمله اعتبار در حساب جاری، حمایتی، کالاکارت، اندوخته بانوان و مهر آتیه نوین گفت: محصولات بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف رفع نیاز اقشار مختلف جامعه طراحی و اجرا می شود.
افزایش سقف فردی وام های قرض الحسنه
مجتبی سخنور گفت: اقدامات مهم و مؤثری در سال جاری توسط مدیرعامل بانک صورت پذیرفت و با حمایت حاکمیت و بانک مرکزی از بانک های قرض الحسنه باعث شد سقف فردی وام های قرض الحسنه برای هر نفر به ۲ میلیارد ریال افزایش یابد و همچنین پرداخت وام قرض الحسنه به اشخاص حقوقی تا سقف ۵ میلیارد ریال با اولویت شرکت های دانش بنیان برای اولین بار در بانک های قرض الحسنه اجرا شد که از دستاوردهای جدید و مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال جاری است .
پرداخت وام قرض الحسنه با تمرکز حقوق و ‌مزایا
سخنور در ادامه با تشریح طرح پرداخت حقوق «مهریار» گفت: مصوبه جدید خزانه داری کل کشور بابت بلامانع بودن پرداخت حقوق و‌ مزایا نزد بانک های قرض الحسنه از دیگر اقدامات ویژه سال جاری است که همه سازمان‌ها و ‌ادارت استان می توانند با تمرکز پرداخت حقوق و‌ مزایای کارکنان خود نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران از وام قرض الحسنه با نهایت کارمزد ۴ درصد بهره‌مند شوند .
اقدامات بانک قرض الحسنه مهرایران شایسته تقدیر است
«بهروز آقایی» مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان نیز با ابراز تشکر از اقدامات ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایجاد ظرفیت های جدید، حرکت بانک در جهت ارتقای سطح رفاه اقشار مختلف جامعه و‌ خصوصاً کارکنان سازمان ها و‌ ارائه طرح ها متناسب با نیازهای جامعه هدف و‌ مشتریان بانک را شایسته تقدیر دانست .
وی با توصیه به مسئولان مربوطه به تعامل بیشتر با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای استفاده از طرح‌های متنوع برای کارکنان سازمان بنادر استان خوزستان، از ارتقای سطح تعامل و‌ همکاری های فی مابین استقبال کرد.