تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 11:32
کد خبر : 3152

تأمین مالی توسط بانک قرض‌الحسنه مهرایران به ثبات مشاغل نوپا کمک می کند

تأمین مالی توسط بانک قرض‌الحسنه مهرایران به ثبات مشاغل نوپا کمک می کند

«مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان در دیدار با «محمد راضی جلالی» رئیس پارک علم و فناوری این استان گفت: شرکت ها و ‌مشاغل نوپا با تأمین مالی خود توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ‌ثبات فعالیت خواهند داشت. به‌ گزارش روابط عمومی‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مجتبی سخنور» در این

«مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان در دیدار با «محمد راضی جلالی» رئیس پارک علم و فناوری این استان گفت: شرکت ها و ‌مشاغل نوپا با تأمین مالی خود توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ‌ثبات فعالیت خواهند داشت.
به‌ گزارش روابط عمومی‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مجتبی سخنور» در این نشست با اشاره به خدمات بانکداری نوین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان داشت: خوشبختانه این بانک در ارائه خدمات دیجیتال و بانکداری تمام هوشمند پیشگام است.
وی افزود: در حال حاضر و با راه‌اندازی پیش خوان مجازی، متقاضیان خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند صفر تا صد عملیات بانکی، حتی افتتاح حساب و درخواست وام را به صورت غیر حضوری انجام دهند.
کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهرایران خدمتی برای حمایت از کسب و‌کارها
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان گفت: در راستای منویّات مقام معظم رهبری و‌ شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف ۵ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
وی افزود: همچنین طرح «کالا کارت» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می تواند به افزایش و تضمین بازار فروش اقساطی کالا و خدمات ایرانی کمک کند.
سخنور ادامه داد: در این طرح شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می توانند با پیوستن به جمع پذیرندگان طرح کالاکارت از ظرفیت این بانک جهت افزایش فروش خود استفاده کنند.
قرض‌الحسنه، سفارشی ارزشمند از قرآن ‌کریم
«محمد راضی جلالی» رئیس پارک علم و فناوری خوزستان نیز از ارائه خدمات و محصولات به روز جهت تأمین نیازهای متفاوت مشتریان تقدیر کرد و گفت: همه این موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهرایران از آیات شریفه قرآن در سوره‌های مختلفی می‌آید که بر قرض دادن بسیار تأکید شده و می‌گوید «کیست که به خدا وام نیکو‌ دهد تا خدا بر او چندین برابر گرداند».
وی افزود: توجه به قرض‌الحسنه، سفارشی ارزشمند از قرآن کریم است که می‌تواند مشکلات مالی اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان را برطرف کند.