تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 18:53
کد خبر : 3099

تقدیر بانک توسعه تعاون از تعاونی های برتر استان قزوین

تقدیر بانک توسعه تعاون از تعاونی های برتر استان قزوین

در راستای تقویت انگیزه تعاونگران استان و به‌ منظور گرامیداشت هفته تعاون هفتمین همایش تجلیل از تعاونی های برتر استان با حضور فعالان بخش تعاون و جمعی از مسئولان استانی قزوین برگزار شد. در این همایش کشاورز ترک مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تلاش ها و تاثیرات اجتماعی و اقتصادی بسیار مطلوب

در راستای تقویت انگیزه تعاونگران استان و به‌ منظور گرامیداشت هفته تعاون هفتمین همایش تجلیل از تعاونی های برتر استان با حضور فعالان بخش تعاون و جمعی از مسئولان استانی قزوین برگزار شد.

در این همایش کشاورز ترک مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تلاش ها و تاثیرات اجتماعی و اقتصادی بسیار مطلوب تعاونگران استان و همچنین خدمات و تسهیلات هدفمند و مؤثر بانک توسعه تعاون در این حوزه از افزایش همکاری و تعامل سازنده با تعاونی ها به‌ منظور ایجاد اشتغال تقدیر کرد.

یزدی سرپرست مدیریت شعب قزوین نیز اعلام کرد: بانک توسعه تعاون که با هدف توسعه و حمایت بخش تعاون تاسیس شده است با عمل به تکلیف قانونی خود در یکسال از استقرار دولت سیزدم و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که تعاون را چشمه جوشان اشتغال تعبیر فرمودند عملکرد مطلوبی در تخصیص و پرداخت تسهیلات حمایتی در بحث تولید و اشتغال از خود به نمایش گذاشته است بطوریکه ۷۲درصد تسهیلات پرداختی استان مربوط به بخش تعاون بوده است.

در ادامه همایش پس از طرح موضوعات و مشکلات تعاونی های حاضر در همایش طی مراسمی با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، دفتر امور اقتصادی استانداری و مدیرکل اقتصاد و دارایی و فنی و حرفه ای لوح تقدیر و هدایایی به‌رسم قدردانی از تلاش تعاونگران استان از طرف بانک توسعه تعاون از سوی محمد یزدی سرپرست شعب استان به هفت تعاونی برتر منتخب این دوره از همایش هفته تعاون اعطا شد.