تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 12:46
کد خبر : 2774

اعطای ۴۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر

اعطای ۴۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان از پرداخت ۴۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات این بانک از زمان آغاز فعالیت و شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون در استان بوشهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر ، سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان از پرداخت ۴۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات این بانک از زمان آغاز فعالیت و شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر ، سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت در گفتگو با رسانه ها افزود : در راستای حمایت از بخش‌های تولیدی ، تعاونی ها و فعالان اقتصادی ، این بانک از زمان آغاز بکار دولت سیزدهم تاکنون مبلغ ۴۶۲۰میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر پرداخت کرده که این موضوع بیانگر عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در تأمین مالی واحدها و فراهم کرده شرایطی در جهت رشد اشتغال پایدار استان است.

حسینی اظهارکرد: برنامه های متعددی برای ارتقای سطح تولید و اشتغال در استان ها دردولت سیزدهم توسط بانک توسعه تعاون در سال گذشته انجام شده و در سال آتی نیز اجرایی و انجام خواهند شد.

مدیر شعب استان بوشهر گفت: عملکرد این بانک موید آن است که در بخش تعاون ۳۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها و فعالان این بخش و در خارج از بخش تعاون نیز مبلغ ۱۴۲۰ میلیاردریال از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون تسهیلات در استان به عموم پرداخت شده است.

وی افزود : در بخش مشاغل خانگی و بنگاه‌های کوچک و متوسط مجموعاً بیش از ۳۰۸میلیارد ریال در قالب ۷۲۲فقره پرونده به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات قرض الحسنه تعلق گرفته است.

سید مجتبی حسینی توضیح داد: بانک توسعه تعاون طی مدت زمان اخیر ۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در قالب ۲۰۰پرونده به زوجین پرداخت نموده و بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه توسط شعب استان به معرفی شدگان از سوی نهاد های حمایتی از جمله بهزیستی ، بنیاد شهید وامورایثارگران و کمیته امداد امام خمینی« ره» استان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر یادآور شد : بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری است که در قالب این طرح در استان بوشهر مبلغ ۱۷۴ میلیارد ریال از آغاز بکار دولت جدید در استان، تسهیلات ارزان قیمتی را در اختیار ۳۲طرح در مناطق روستایی وعشایری قرارداده است.