تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 15:32
کد خبر : 2664

از تشکیل میز خدمت تا پرداخت تسهیلات بلاعوض به بیماران پروانه ای

از تشکیل میز خدمت تا پرداخت تسهیلات بلاعوض به بیماران پروانه ای

در آستانه هفته دولت، میز خدمت ویژه ارباب رجوع در کلیه شعب استان خراسان رضوی باحضور و پاسخگویی مستقیم رئیس شعبه تشکیل شد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، در هفته دولت و همچنین هفته تعاون برنامه های ویژه شعب استان خراسان رضوی از تاریخ ۲۹ مرداد ماه لغایت

در آستانه هفته دولت، میز خدمت ویژه ارباب رجوع در کلیه شعب استان خراسان رضوی باحضور و پاسخگویی مستقیم رئیس شعبه تشکیل شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، در هفته دولت و همچنین هفته تعاون برنامه های ویژه شعب استان خراسان رضوی از تاریخ ۲۹ مرداد ماه لغایت ۱۷ شهریور ماه آغاز شد.

مدیر شعب استان خراسان رضوی در این باره گفت: اولین اقدام تشکیل و استقرار میز خدمت با پاسخگویی روسای محترم شعب در طول این بازه زمانی در کلیه شعب استان می باشد. مهدی امین بیدختی از خدمات ارائه شده در این بازه زمانی به پرداخت وام ازدواج متقاضیانی که تا تاریخ ۲۹ مرداد ماه تکمیل پرونده کرده اند خبر داد.

پرداخت تهسیلات بلاعوض به بیماران پروانه ای، افزایش اختیارات شعب جهت بخشودگی جرایم تاخیر تادیه دین از دیگر اقدامات است که پس از تکمیل و ابلاغ دستورالعمل در این مدت اجرایی خواهد شد.