تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1403 - 18:25
کد خبر : 25020

هشدار بانک ملی ایران به مشتریان برای افزایش کلاهبرداری ها در فضای مجازی

هشدار بانک ملی ایران به مشتریان برای افزایش کلاهبرداری ها در فضای مجازی

بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست دارد با توجه به بکارگیری روش های متعدد کلاهبرداری بر بستر اینترنت و فضای مجازی از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی، علاوه بر آشنایی با ترفندهای جدید و مقابله با آنها، موارد را به ‌سرعت به پلیس فتا گزارش دهند. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط

بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست دارد با توجه به بکارگیری روش های متعدد کلاهبرداری بر بستر اینترنت و فضای مجازی از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی، علاوه بر آشنایی با ترفندهای جدید و مقابله با آنها، موارد را به ‌سرعت به پلیس فتا گزارش دهند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران،  اخیرا سودجویان با اخاذی از متقاضیان تسهیلات، بر بستر فضای مجازی و ارائه قرارداد جعلی ممهور به مهر شعبه مرکزی اقدام به فریب و کلاهبرداری از مشتریان با می کنند.
برهمین اساس کلاهبرداران و سودجویان با فریب متقاضیان  اخذ تسهیلات در بستر فضای مجازی و پیام رسان های بومی و غیربومی در قبال ارائه قرارداد جعلی تسهیلات بانک ملی ایران  مبالغی از مشتریان اخاذی می کنند.
لذا بانک ملی ایران از مشتریان گرانقدر متقاضی تسهیلات درخواست دارد نسبت به کلاهبرداری های این قبیل از سودجویان هوشیار باشند.گفتنی است، مشتریان گرامی می توانند برای آگاهی از شرایط و طرح های اخذ تسهیلات به شعب، سایت و مبادی اطلاع رسانی رسمی بانک ملی ایران  مراجعه کنند.مشتریان این بانک می توانند با عضویت در سامانه بام از طرح امتیازی «مهربانی ملی» بهره مند شوند .