گفت و گوی تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با کارکنان و مشتریان
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران با حضور در واحد ارتباط مردمی این بانک، در گفت و گویی صمیمانه و بی واسطه،پاسخگوی تماس های تلفنی کارکنان از سراسر کشور بودند. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران،
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران با حضور در واحد ارتباط مردمی این بانک، در گفت و گویی صمیمانه و بی واسطه،پاسخگوی تماس های تلفنی کارکنان از سراسر کشور بودند.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی
بانک ملی ایران، معاون منابع انسانی و معاون پشتیبانی بانک در برنامه ارتباط تلفنی
با کارکنان سراسر کشور به تماسهای تلفنی کارکنان پاسخ دادند و دستوراتی را در
خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان صادر کردند.در این ارتباط تلفنی که
روسای ادارات کل سرمایه انسانی، حسابداری مالی، رفاه و درمان و آموزش نیز حضور
داشتند، همکاران از سراسر کشور به طور مستقیم و بی واسطه دغدغهها و مشکلات خود را
درباره مسائل مختلف مطرح کردند.حسن کاظمی معاون منابع
انسانی گفت: حضور و پاسخگویی به مشتریان و همکاران فرصتی است تا از یک سو بازتابی
از عملکرد بانک را دریافت کنیم و در جهت رفع موانع و گرهگشایی بیش از پیش امور
مردم و مشتریان گام برداریم.وی با پر رنگ خواندن نقش
روابط عمومی بانک ملی ایران در ایجاد ارتباط مؤثر میان کارکنان و مشتریان با مدیران
ارشد بانک، افزود: روابط عمومی، صدای گویای سازمان در بخشهای مختلف است و با ایجاد
امکان گفت و گوی تلفنی با کارکنان در سراسر کشور، امکان شنیده شدن مشکلات و معضلات
آنها را فراهم میکند.کاظمی ضمن تأکید بر پیگیری
مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان گفت: یکی از وظایف منابع انسانی، شنیدن صدای
کارکنان و ارائه توضیحات لازم درباره مشکلات آنها است، از این رو همکاری تنگاتنگ
روابط عمومی با منابع انسانی میتواند تأثیر بسزایی در رفع مشکلات کارکنان و افزایش
رضایتمندی آنها داشته باشد.معاون منابع انسانی در
ارتباط تلفنی با همکاران ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات، پاسخگوی سؤالات مطرح شده آنها
در خصوص مشکلات محیط کار، سامانهها، امور معیشتی، خدمات درمانی، رفاهی و برخی دغدغههای
شخصی همکاران بود.جواد بخشی معاون پشتیبانی
بانک نیز در حاشیه برنامه گفت و گوی تلفنی با اشاره به گسترده بودن شعب بانک در
سراسر کشور و پراکندگی کارکنان بانک از نظر جغرافیایی، گفت: امروز با کارکنان بانک
از اقصی نقاط کشور، حتی از دورافتاده ترین نقاط گفت و گو داشتیم. طبیعی است که در
شرایط عادی شاید امکان شنیدن دغدغههای این عزیزان وجود نداشت اما در این گفت و گوی
تلفنی، این امکان به صورت عادلانه برای همه کارکنان به وجود آمد تا نقطه نظرات خود
را مطرح کنند.وی تأکید کرد: آشنایی با دغدغههای
کارکنان نقش مؤثری در تصمیم سازیهای کلان بانک دارد و قطعاً همه تلاش خود را برای
رفع مشکلات آنها به کار خواهیم بست.معاون پشتیبانی بانک
ادامه داد: روابط عمومی، همواره در پیشانی و نوک برنامهها و عملکرد بانک ملی ایران
قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران، نقش بالندهای را
ایفا کند.بخشی در پایان با تقدیر
از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سؤالات
مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این
مرکز دانست. معاون پشتیبانی بانک ادامه داد: روابط عمومی،همواره در پیشانی و نوک برنامه ها و عملکرد بانک ملی ایران قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران،نقش بالنده ای را ایفا کند.بخشی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سوالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.