به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی؛ در این جلسه ابوالفضل پورحسنی مدیر استان ضمن تاکید بر معرفی سرویس افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه پلاس فراز به مشتریان و بازاریابی در زمینه صدور کارت هدیه، گفت: سرویس های متنوعی در بانک ایران زمین برای مشتریان طراحی شده است و همکاران باید بر اساس نیاز مشتری با معرفی دقیق و کامل این سرویس ها، به آنان خدمت رسانی کنند.
پورحسنی پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی را عاملی موثر در جذب مشتریان جدید بیان کرد و افزود: همکاران می توانند طبق سیاست های اعتباری تنظیم شده در سال ۱۴۰۳ و همچنین طرح تسهیلات انتخاب پلاس به متقاضیان تسهیلات اعطا کنند.
در ادامه جلسه وحید حبوباتی معاون اداری و مالی استان بر بازاریابی روزانه همکاران تاکید کرد و گفت: تمام زونکن های بازاریابی باید همیشه به روز بوده و همکاران شعب هر روز به مراکز خرید، فروشگاه ها و شرکت های اطراف شعبه خود مراجعه کنند و محصولات بانک را به مشتریان معرفی کرده تا بستری مناسب در جهت رشد منابع و تحقق اهداف تعیین شده ایجاد شود.