تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 14:00
کد خبر : 19662

رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی ۶ماه

رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک آینده طی ۶ماه

بانک آینده از رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک خود طی ۶ ماه اخیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد

بانک آینده از رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک خود طی ۶ ماه اخیر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده؛ با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.
اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌کارت، آن‌کارت، آبانک، کیلید، همراه‌کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.
 

برچسب ها : ،